Ketuttaako teitä (uskontoasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Besserwisser

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
4 671
0
36
Ketuttaako teitä, että kaikissa lapsille tai perheille suunnatuissa pikkujouluissa höpötetään uskontoasioista ja lauletaan uskonnollisia joululauluja?

Oltiin aamupäivällä pojan kanssa kylätoimikunnan pikkujouluissa, eikä siellä sitten muuta ohjelmaa ollutkaan kuin ne joulukertomukset ja jeesuslaulut. :( Pitää vissiin järjestää tästä lähtien omat pikkujoulut, joissa ei uskonnollisista asioista hiiskahdetankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
jouluhan on uskonnollinen juhla, mut silti mua vituttaa jeesus sitä, jeesus tätä hommelit. Onneksi vietän tämän joulun baarissa, niin eipä tartte kuunnella

Ei joulu ole enää läheskään kaikille uskonnollinen juhla, vaikka sitä viettäisikin.

Miksi ihmeessä sä yksin (?) siellä baarissa joulua vietät?

jouluhan on uskonnollinen juhla, mut silti mua vituttaa jeesus sitä, jeesus tätä hommelit. Onneksi vietän tämän joulun baarissa, niin eipä tartte kuunnella

eipäs ole! Pakanajuhla parhaasta päästä =) on pukkia ja tonttua ja pakettia jne...

Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:

Ei joulu ole enää läheskään kaikille uskonnollinen juhla, vaikka sitä viettäisikin.

Miksi ihmeessä sä yksin (?) siellä baarissa joulua vietät?

Eipä oo muutakaan tekemistä. Eronneena ei paljoo anopille huvita mennä istuskelee.... Joten baari kutsuu, kuten ennen vanhaan

Yhteistyössä