Ketuttaa niin ettei henki kulje!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saskia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saskia

Vieras
Olin sitten tänään priva ultrassa.
Raskaustesti plussaa ja hormonikierukan narut kadonnu.
No, raskaana 9+2

Itse ilahduin mutta gyne oli järkyttynyt kun en halunnut keskeytystä. Oikeesti saarnasi kuinka sterilisaatio olisi niin järkevää. Voi tehdä samalla kun keskeytyksen.

Meillä on 6 lasta, pienin 1,5v. Olen 35v. Olen kotona lasten kanssa ja pyöritän firmaani samalla. En ole kituva ihmisparka.

Mutta nyt kun asiaa miettii, ottaa niin päähän. Miten tuosta loukkaannuinkin.
Miten raskaudesta voi iloita jos hoitohenkilöstö tällaista. Vielä priva puolella.
Eikö minulla ole oikeutta ilahtua vaikka yllätys olikin? Hormonikierukka oli sen takia että vedin kuurin reumalääkkeitä enkä halunnut ottaa riskiä raskaudesta.

Harmillista että just nämä tämmöset gynet ja neuvolatädit unohtaa välillä olevansa töissä... Ei pitäisi näyttää asiakkaalle tommosessa tilanteessa omaa mielipidettään vaikka kuin järkyttäs. Totta kait kerrotaan aina kaikkien asioiden plus- ja miinuspuolet jos on tarvetta mutta ei tää nyt vaikuta sellaselta tilanteelta... Kiva kun tommosista jää sitten itselle paha mieli...

Sain epikriisin mukaan. Tuossa lukee että kieltäytyi keskeytyksestä, vaikka on kiireinen ja lapset tarvitsevat äitiään. Niin ja kun ultrasi pahoitteli että tämä ei ole aprilli pila.

Oikeesti, ja minä maksoin tuosta 153e.

hyvä kun pidät puolesi. moni luulee että heikossa tilanteessa oleville (synnyttäjille ja odottajille jotka kuitenkin vähän kuin toisten armoilla) saa sanoa mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Saskia:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja Saskia:
Pakkohan se oli reklamoida. Lääkäriasemalle lähetin jo katkeran meilin.

ota myös yhteys potilasasiamieheen jos et ole vielä ottanut

Kiitos vinkistä. Harmi että pääsiäinen on välissä.

Ja Haloselle kannattaa kanssa valittaa, on sua kyllä nyt niiiiiiin väärin kohdeltu, voi että, ihan olen kyllä sanaton!

Alkuperäinen kirjoittaja jes:
hyvä kun pidät puolesi. moni luulee että heikossa tilanteessa oleville (synnyttäjille ja odottajille jotka kuitenkin vähän kuin toisten armoilla) saa sanoa mitä vaan.

Ihan totta, ihan kuin kaikki kunnioitus mielipiteitä ja yksityisyyttä kohtaan katoaisi kun hoidettava on raskaana/synnyttänyt.

Sama pätee kyllä live elämässäkin mutta ei niin räikeästi.

Yhteistyössä