kyllä meillä jo noin yksivuotiaalle joskus (aluksi varmaan kerran kuukaudessa) ketsuppia annettiin.
kaikkea muutakin "huonoa" annetaan pienille, ja lapsi ei ole niin kovin herkkä enää yksivuotiaana.
meillä lapsi on 3v ja nyt saa ketsuppia kerran viikossa-kerran kahdessa viikossa.
meillä ei muuten ketsuppia juurikaan käytetä muuten, mutta annan sitä mieluummin kuin sinappia jota itse käytän. lapsi on tyytyväinen kun saa vähän ketsuppia sinapin tilalla.
lapset on kyllä erilaisia, toiset tyytyy "ei"-sanaan paremmin, meidän ei tyydy ja silloin vähän ketsuppia on ok.
ketsuppipullo ei ole koskaan pöydässä, sitä annetaan kerran, eikä lisää. näin pysyy meillä käyttö vähäisenä.