V
vieras
Vieras
mun menkat??? viikon jo myöhässä! niin ja en,en ole raskaana. mut ihmetyttää missä hemmetissä ne kuppaa!jos näette niin käskekää kotiin ja hemmetin nopsaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:taitaa olla tulossa jo kotio .. täältä ainaskin läks menemään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:taitaa olla tulossa jo kotio .. täältä ainaskin läks menemään..![]()
niinkö? no hyvä,toivottavasti tulevat suorinta tietä eivätkä jää matkalle maleksimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:taitaa olla tulossa jo kotio .. täältä ainaskin läks menemään..![]()
niinkö? no hyvä,toivottavasti tulevat suorinta tietä eivätkä jää matkalle maleksimaan.
juu..toivossa on hyvä elää... =) ..huhuileppa pihalla..ettei naapuriin ole eksyneet..(sori tämä väsyneen huumori..)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle ja, tai vasta kolmen viikon päästä. Kuukauden jo tuntunut tulevaksi eikä näy, synnytyksestä jo 7,5 kk.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle ja, tai vasta kolmen viikon päästä. Kuukauden jo tuntunut tulevaksi eikä näy, synnytyksestä jo 7,5 kk.
mulla kun ei edes tunnu tulevan:/ olo on niin loistava. mä haluan jo tekosyyn alkaa kiukuttelee ja lötä sohvalla ja syödä suklaata!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle ja, tai vasta kolmen viikon päästä. Kuukauden jo tuntunut tulevaksi eikä näy, synnytyksestä jo 7,5 kk.
mulla kun ei edes tunnu tulevan:/ olo on niin loistava. mä haluan jo tekosyyn alkaa kiukuttelee ja lötä sohvalla ja syödä suklaata!!!![]()
Tarvitaanko siihen tekosyy? *nousee sohvalta, laittaa paperit roskiin ja lähtee huhuilemaan niitä kuukautisia*