ketokaas missä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mun menkat??? viikon jo myöhässä! niin ja en,en ole raskaana. mut ihmetyttää missä hemmetissä ne kuppaa!jos näette niin käskekää kotiin ja hemmetin nopsaan!:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
taitaa olla tulossa jo kotio .. täältä ainaskin läks menemään.. :p

niinkö? no hyvä,toivottavasti tulevat suorinta tietä eivätkä jää matkalle maleksimaan.

juu..toivossa on hyvä elää... =) ..huhuileppa pihalla..ettei naapuriin ole eksyneet.. :D (sori tämä väsyneen huumori..)

taitaa olla tulossa jo kotio .. täältä ainaskin läks menemään.. :p

niinkö? no hyvä,toivottavasti tulevat suorinta tietä eivätkä jää matkalle maleksimaan.

juu..toivossa on hyvä elää... =) ..huhuileppa pihalla..ettei naapuriin ole eksyneet.. :D (sori tämä väsyneen huumori..)

nääh,naapuri on jo ehtoon puolella näissä jutuissa.. niin ja ei haittaa väsyneen huumori,itsellä vähän sama juttu=D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle ja, tai vasta kolmen viikon päästä. Kuukauden jo tuntunut tulevaksi eikä näy, synnytyksestä jo 7,5 kk.

mulla kun ei edes tunnu tulevan:/ olo on niin loistava. mä haluan jo tekosyyn alkaa kiukuttelee ja lötä sohvalla ja syödä suklaata!!! :D

mulle ja, tai vasta kolmen viikon päästä. Kuukauden jo tuntunut tulevaksi eikä näy, synnytyksestä jo 7,5 kk.

mulla kun ei edes tunnu tulevan:/ olo on niin loistava. mä haluan jo tekosyyn alkaa kiukuttelee ja lötä sohvalla ja syödä suklaata!!! :D

Tarvitaanko siihen tekosyy? *nousee sohvalta, laittaa paperit roskiin ja lähtee huhuilemaan niitä kuukautisia*

Tarvitaanko siihen tekosyy? *nousee sohvalta, laittaa paperit roskiin ja lähtee huhuilemaan niitä kuukautisia*

:D :D no ei sinänsä mut sillon ei kuule vastaväitteitä ja motkotusta ukko-kullalta kun vaan toteaa et on menkat.nyt olisin vaan laiska ja mukavuuden haluinen.

Yhteistyössä