:kieh: :kieh:
Hansu86 28.06.2008 #19 no noi joilla on tuo kiukku hymiö niin ja taitaa olla pettyneitä/surullisiakin MIKS?ette kai häpee et palstailette perjantai iltana
no noi joilla on tuo kiukku hymiö niin ja taitaa olla pettyneitä/surullisiakin MIKS?ette kai häpee et palstailette perjantai iltana
Marko NuoriVanha 28.06.2008 #23 :attn: En ainakaan varmasti todennäköisesti ole linjoilla. Nukun autuaasti.. Eikun perhana se olikin toi tyyny joka tuolla nukkuu mun puolesta.. Ihme kukkujia täällä taas? (siis itsehän en ole moinen, eiii)
:attn: En ainakaan varmasti todennäköisesti ole linjoilla. Nukun autuaasti.. Eikun perhana se olikin toi tyyny joka tuolla nukkuu mun puolesta.. Ihme kukkujia täällä taas? (siis itsehän en ole moinen, eiii)
vieras 28.06.2008 #24 Yksi viera ainakin :wave: ja ainahan täällä on kukkujia.Enemän tai vähemmän tähän aikaan.
Aurinkokunta 28.06.2008 #25 :wave: *tyhmä mikä tyhmä* Viikonloppuisin mun pitäs nukkua enemmän kun se 4-5 tuntia, mutta ei se tällämenolla onnistu.
:wave: *tyhmä mikä tyhmä* Viikonloppuisin mun pitäs nukkua enemmän kun se 4-5 tuntia, mutta ei se tällämenolla onnistu.