ketkä oikeasti (pakarisesta )kuvittelee

  • Viestiketjun aloittaja mustikkatassu
  • Ensimmäinen viesti
mustikkatassu
että sillä olis mitään jakoja voittaa noi viisut??

en ainakaan minä lähtis liputtaan Pakarisen puolesta, ihan hyvähän se on, mutta ei sentäs niin hyvä B)
 
mustikkatassu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:24 pienenhetken kirjoitti:
no ihan sama.
mutta siis varmaan tosi kiva sen hannan mennä laulaan ku suurinpiirtein kukaan ei usko että se voittaa tai saa yhtään pistettä! :/ miksei vois vaan kannustaa sitä,ei se huono ole!
siis tottahan toki häntä kannustan, nyt ei ole kyse siitä vaan siitä mutu-tuntumasta ettei tästä mitään tuu :whistle:
 
Bodomska
On niin tavisbiisi ja tavistyttö että ei se varmaan voita.
Mutta ei se mitenkään huonokaan ole .
Eihän kukaan sitäkään uskonut että L***naamioitu**DI voittaa mutta niinpä vaan ne pirut menivät ja tekivät.
 
joku vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:29 Bodomska kirjoitti:
On niin tavisbiisi ja tavistyttö että ei se varmaan voita.
Mutta ei se mitenkään huonokaan ole .
Eihän kukaan sitäkään uskonut että L***naamioitu**DI voittaa mutta niinpä vaan ne pirut menivät ja tekivät.
Joo, mut Lordi voitti sillä lavashow:lla, mutta mitä teki Hanna... Just niin, ei mitään mainittavaa! :snotty:
 
mä olisin niin toivonut lovexia sinne. suomi on hyvä vaan hevissä ja rockissa sellaista siis pitäis kisoihin lähettää. pakarinen toki koittaa olla rock,mutta mutta...hyvä laulaja,ei siinä mitään,mutta tuollaisiin kisoihin ei oikea esiintyjä. vaikka nyt voittaisikin niin olen samaa mieltä edelleen. missikisoistakin oon sitä mieltä et voitais lopettaa. en tiä mistä ne noita kummajaisia kaivaa ja miks ei enää näy klassisen kauniita naisia niinkuin ennen????? nättejä tyttöjä sielläkin toki näkyy,mutta suurin osa on väärässä paikassa. hyvät kropat mut kasvot ei. oishan se kiva lähettää sit kansallisiin kisoihin aitoja suomityttöjä eikä mitään tuollaisia kun nyt. ja ihmettelen suuresti miksi kielletään kauneusleikkaukset,ne on muualla ihan sallittuja. eihän suomalainen tikku voi voittaa jotain brassi neitoo jolla on silikoonia mones paikkaa.
 

Yhteistyössä