Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Cool.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:salaiseen sisäpiiriin kuuluvat kaikki mustat, jotka ovat kirjoittaneet yli 10000 viestiä
Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi. :xmas: Keksi sää. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Käyn aina välillä lukemassa eroottisia tarinoita. Mun addiktio ei ole palsta. Mut huomaa että ehkä joillekkin on, aina on samat nikit paikalla. Eikä minua mitenkään häiritse asia. Hauskoja juttujahan täällä on. Keep on.Alkuperäinen kirjoittaja Vein:Mutta ketkä siihen sisäpiiriin kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin. Jossain kerhossaan ovat. En usko, että kokonaan ovat jättäneet palstan. Aika addiktoituneilta jotku vaikuttavat.Alkuperäinen kirjoittaja hys hys:Sisäpiiri tehnyt varmaankin sopimuksen että poistuvat takavasemmalle.
Oletko sinä vieras myös koukussa palstaan kun tuon tiedät?
Salattomat perälliset B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi. :xmas: Keksi sää. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Salattomat perälliset B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi. :xmas: Keksi sää. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Jaa. Roolipeleistäkin sellaiset yksilöt ovat tuttuja. Vai olen minä yksi heistä. Hum.Alkuperäinen kirjoittaja Vein:Eli ketjuntappajiin kuulutAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Minä olen sikäli vähentänyt palstailua, että useassa ketjussa minun kommenttini jää vihoviimeiseksi. Mistäköhän sekin johtuu?
Siinäpä klubille oiva nimi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Salattomat perälliset B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, tosiaan! Varmaan sille tarttis keksiä joku nimi. :xmas: Keksi sää. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mikäs on salakerhon nimi? :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt siinä näyttää olevan ainaki mää, sää, Emilyn ja Huumekoira. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Jaa. Roolipeleistäkin sellaiset yksilöt ovat tuttuja. Vai olen minä yksi heistä. Hum.Alkuperäinen kirjoittaja Vein:Eli ketjuntappajiin kuulutAlkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Minä olen sikäli vähentänyt palstailua, että useassa ketjussa minun kommenttini jää vihoviimeiseksi. Mistäköhän sekin johtuu?
http://ircquotes.fi/?24522