24-25.04, Helsingin jäähalilla. www.sexhibition.fiAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:missä ne on ??? :wave: :wave: :wave: ja milloin..
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa::wave:
On siellä juu seksishowtakin.Alkuperäinen kirjoittaja joo-o en ole menossa:onko seksimessuilla nähtävillä ihan liveseksiä siis kunnollista aktia?
näin ainakin itse ymmärsin tuttuni puheista kun kävivät jokunen vuosi sitten.
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:*reps*Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa::wave:
Tuo sun nikkisi yhdistettynä tähän ketjuun
Ymmärsinkö oikein, aiotko nina mennä lapsesi kanssa seksimessuille?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:On siellä juu seksishowtakin.Alkuperäinen kirjoittaja joo-o en ole menossa:onko seksimessuilla nähtävillä ihan liveseksiä siis kunnollista aktia?
eiköhän siellä oo ikärajat...Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ymmärsinkö oikein, aiotko nina mennä lapsesi kanssa seksimessuille?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:On siellä juu seksishowtakin.Alkuperäinen kirjoittaja joo-o en ole menossa:onko seksimessuilla nähtävillä ihan liveseksiä siis kunnollista aktia?
miten helkkarissa tuohon päädyit?!?!?Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ymmärsinkö oikein, aiotko nina mennä lapsesi kanssa seksimessuille?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:On siellä juu seksishowtakin.Alkuperäinen kirjoittaja joo-o en ole menossa:onko seksimessuilla nähtävillä ihan liveseksiä siis kunnollista aktia?
Juu, LadyDoMina keinuttaa kettinki keinussa.Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:Onko siellä lapsiparkkia ???
Et ymmärtäny oikein Pähkäilen tässä just, että menenkö vai enkö mene kun ei tuo tyttö ole ollu musta erossa ku korkeintaan tunnin....Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ymmärsinkö oikein, aiotko nina mennä lapsesi kanssa seksimessuille?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:On siellä juu seksishowtakin.Alkuperäinen kirjoittaja joo-o en ole menossa:onko seksimessuilla nähtävillä ihan liveseksiä siis kunnollista aktia?