Mä jo pelästyin et sä olisit menossa, etkä ole edes pyytänyt mua mukaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Oi voi, mä tahdon kanssa! Mut eipä käy, kun menen akupunktioon illalla ja sen jälkeen siskon miesystävän vanhemmille syömään :saint:
No mut kohtahan me jo päästään yhdessä juhlistamaan sun mummo-ikään tulemista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä jo pelästyin et sä olisit menossa, etkä ole edes pyytänyt mua mukaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Oi voi, mä tahdon kanssa! Mut eipä käy, kun menen akupunktioon illalla ja sen jälkeen siskon miesystävän vanhemmille syömään :saint:
Hei, mä voin kertoa... laitan sulle yv:tä heti.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:No mut kohtahan me jo päästään yhdessä juhlistamaan sun mummo-ikään tulemista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä jo pelästyin et sä olisit menossa, etkä ole edes pyytänyt mua mukaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Oi voi, mä tahdon kanssa! Mut eipä käy, kun menen akupunktioon illalla ja sen jälkeen siskon miesystävän vanhemmille syömään :saint:
Ja mun polttareita.. Hitto mä olen utelias ja haluisin tietää milloin ne on |O