ketkä käyttää kuukuppia?

• Viestiketjun aloittaja kuukatti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
vieras 23.47: mitäs varoituksia kuukupeista sanotaankaan?

en siis käytä, enkä ole koskaan käyttänytkään, mutta raskauden jälkeen voisi kokeilla =)
jostain kuumetaudista varoitellaan, kai. en enää muista tarkkaan. mutta ilmeisesti samat varoitukset on tampooneissa, en vaan koskaan huomannut.

kuukatti
Paitti että kuukuppia käyttäneillä ei oo koskaan tavattu tätä tautia, mutta tampooneita käyttävillä on.

Kuukuppi on ihana, kuukautiset voi unohtaa kun oppii tekniikkansa=)

Ei hajuja, ei tulehduksia, ei jätevuoria,ei rahanmenoa, ei harmia=)

kuukatti
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Kuis sit kun on menossa? Kun ei julkisissa vessoissa aina löydy lavuaaria tms. Pitääkö sillon kuitenkin turvautua kaupan tarvikkeisiin?
*asiaa pähkäilly* :whistle:
Jos sulla on niukka tai normaali vuoto, senn tyhjennystä ei tartte tehä kuin aamuin-illoin, joten etkähän illksi jo kotiin ehdi=)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Kuis sit kun on menossa? Kun ei julkisissa vessoissa aina löydy lavuaaria tms. Pitääkö sillon kuitenkin turvautua kaupan tarvikkeisiin?
*asiaa pähkäilly* :whistle:
Mulla on riittäny se aamuin illoin tyhjennys yleensä, joten ei oo ollu ongelmaa.

Ja sitä tautia ei olla kellään tavattu, mikä tampoonien kanssa voi olla.

Ja ei se oo sottasta, sen oppii äkkiä. Eka se saattaa vähän olla, että apua juu, mutta äkkiä siihen tottuu. Enemmän mä kuukautisten kanssa olin tekemisissä siteiden kanssa, joita piti vaihtaa jatkuvasti ja yön jälkeen se haju oli :x Ja tietty oli koko alapää sit täynnä sitä itteään. Kuukupin kanssa on siistiä, kun eritteet on siellä kupissa eikä pääse reagoimaan hien/hapen sun muun minkä lie kanssa.

*Asiaa pähkäilly auryn*
Jos kuukautiset eivät ole aivan hirveän runsaat, ei kuppia tarvitse välttämättä julkisissa vessoissa esim. shoppailureissulla tyhjentää. Ei tule yli, niinkuin esim. tampooneissa. Mä ainakin tyhjennän vasta sit kun olen tyhjentämiseen sopivassa vessassa. Tosin viimeiset menkat ennen tätä plussaa oli niin epänormaalin runsaat, että jouduin tyhjentämään kuppia huomattavasti useammin totuttuun nähden.

Yhteistyössä