ketkä palstalaiset on täällä aina sun kanssa samaan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
ja kuinka kauan/kuinka monta kertaa päivässä käyt täällä?

mä käyn täällä yleensä aamupäivästä pikimmiten, päiväuniaikaan noin tunnin ja lastenohjelmien aikaan toisen. sillon tällön vielä tälleen illalla. ja täällä on aina samaan aikaan rukoilijasirkka, kangasajuruoho ja q-kuppi.

Jaa-a, fanta osuu aika usein samoihin aikoihin ainakin ja Pinki. Minä avaan palstan tähän koneelle kun tulen töistä ja usein vain päivitän sivun kotihommien välillä, sitten illalla ehdin istua paremmin juuri ennen nukkumaan menoa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
En mä ollut täällä tänäänkään päiväuniaikaan :snotty: , enkä muuten eilenkään :xmas: . Keskiviikkona en ollut kuin aamulla, muistaakseni B)

Mut aina kun olet palstalla, kinaat ja ärsytät. Hanki elämä ;o)

Fanta, Pinki, Q-kuppi, Kangasajuruoho, Rukoilijasirkka, Tumpulaakin on näkynyt viime aikoina (luojan kiitos, luulin jo että sillä on jotain muuta elämää).

Sitt pari ärsyttävää joita en viitsi edes mainita, näppis kuluu... :xmas:

Emmää oo yhtään vaikea! Ajuruohojen suvusta (Thymus) se kangas-alkuinen versio. :xmas:

Mutta mä kun olen täällä käytännössä pitkin päivää, en oikein voi mainita, ketkä olisivat "samaan" aikaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Jaa-a, fanta osuu aika usein samoihin aikoihin ainakin ja Pinki. Minä avaan palstan tähän koneelle kun tulen töistä ja usein vain päivitän sivun kotihommien välillä, sitten illalla ehdin istua paremmin juuri ennen nukkumaan menoa. :D

juu,olen ollut aika paljon palstalla :D =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla on oma:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
En mä ollut täällä tänäänkään päiväuniaikaan :snotty: , enkä muuten eilenkään :xmas: . Keskiviikkona en ollut kuin aamulla, muistaakseni B)

Mut aina kun olet palstalla, kinaat ja ärsytät. Hanki elämä ;o)

Yksinäni mä varmaan kinaan... :xmas:

Yhteistyössä