Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä tässä just mietin jos siemasen tän öölin loppuun ja painun kepurhaan.![]()
![]()
Meidän murteella toi tarkoittaa yksinkertaisesti nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä tässä just mietin jos siemasen tän öölin loppuun ja painun kepurhaan.![]()
![]()
Ööh,minne :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Meidän murteella toi tarkoittaa yksinkertaisesti nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä tässä just mietin jos siemasen tän öölin loppuun ja painun kepurhaan.![]()
![]()
Ööh,minne :xmas:![]()
Mä vanhaks tullu höpö,höpö.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Meidän murteella toi tarkoittaa yksinkertaisesti nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä tässä just mietin jos siemasen tän öölin loppuun ja painun kepurhaan.![]()
![]()
No sähän nyt vanhaks oot tulluTähän aikaan jo nukkumaan,höh
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä vanhaks tullu höpö,höpö.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Meidän murteella toi tarkoittaa yksinkertaisesti nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä tässä just mietin jos siemasen tän öölin loppuun ja painun kepurhaan.![]()
![]()
No sähän nyt vanhaks oot tulluTähän aikaan jo nukkumaan,höh
![]()
![]()
|O Tästä saa vaan syyttää hiljaisuutta ja tietsikan hurinaa joka on meinaan aika puuduttava yhdistelmä.. :/
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kunnon bileet.
![]()
![]()
Ootko sä kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kunnon bileet.
![]()
![]()
Jee,ainut et oon ilman alkoa vklOoh,ihme on tapahtunut :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ootko sä kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kunnon bileet.
![]()
![]()
Enivei loppuu taas multakin juopottelut kun maanantaina on lähdettävä töihin. :| Ja kun jo mukavasti pääsin kärryille palstalla niin johan taas tipahdan kyydistä. :headwall:
Hitto tarvis itekkin tässä vetästä pohjanmaan kautta ettei pääse totuus unohtumaan. :xmas: Ja mitä tähän aikaan vielä tulee kotona ollessa kello on jo paljon,mut baarissa jos olis eihän yks oo vielä mitään..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ootko sä kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kunnon bileet.
![]()
![]()
Enivei loppuu taas multakin juopottelut kun maanantaina on lähdettävä töihin. :| Ja kun jo mukavasti pääsin kärryille palstalla niin johan taas tipahdan kyydistä. :headwall:
En mä tiedä mikä mulle on tullut :xmas: No viime vkl tuli otettua vähän liian rankasti :x Mutta kiva et sul työt jatkuu,mä oon viel muutaman viikon kotona =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hitto tarvis itekkin tässä vetästä pohjanmaan kautta ettei pääse totuus unohtumaan. :xmas: Ja mitä tähän aikaan vielä tulee kotona ollessa kello on jo paljon,mut baarissa jos olis eihän yks oo vielä mitään..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ootko sä kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kunnon bileet.
![]()
![]()
En mä tiedä mikä mulle on tullut :xmas: No viime vkl tuli otettua vähän liian rankasti :x Mutta kiva et sul työt jatkuu,mä oon viel muutaman viikon kotona =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:No tähän asti on valvottu, niin eiköhän jatketa vielä. Ilman alkoa täälläkin, mutta mitä musaa kuunneltais?