ketkä lähtee huomemenna äidin kanssa tallinnaan juopottelemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiru

Vieras
Lähden äitini kanssa huomenna tallinnaan juopottemaan päiväristeilylle.
Kuinkas muut reissaavat äidin kanssa. Mies jää pojan kanssa kotiin.
Se ottaa kellä on.

lähden pääsiäisenä:D Mut mennään myös Tallink spa hotelliin:D Reissataan usein yhdessä kun ikäeroa on vaan 16.v ni on paljon yhteistä.
Meillä mies jää myös lasten kanssa kotiin ni äiti pääsee välillä vähän humputtamaan;)
Hyvää matkaa teille:D

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
Lähden äitini kanssa huomenna tallinnaan juopottemaan päiväristeilylle.
Kuinkas muut reissaavat äidin kanssa. Mies jää pojan kanssa kotiin.
Se ottaa kellä on.

:attn: En minä ainakaan. Minulla on ITSESUOJELUVAISTOA vielä tallella jonkin verran. :snotty:

Mun äiti ei hyväksy alkoholia eikä juo yhtään. Mutta kun se tulee seurakunnasta niin ihmettelen, siellä ilmeisesti saa kännit ilman viinaa kun äiti on niin hilpeä sieltä tullessaan. Nauraa paljon ja lauleskelee Jeesus biisejä. Outoa touhua. Kävin kerran kattomassa siellä ja tyypit heilutti lippuja, "tanssivat" ja lauloivat ihan outoja lauluja. Monet vieraat tyypit kävi halaamassa mua ja hymyilivät koko ajan ja oli niin onnellisia. Siis outoa! Vaikken toivo äidin alkavan juoda, niin joskus tuntuu että viinakännit olis sentää normaalia...

Alkuperäinen kirjoittaja kolli:
missä päin se liike sijaitsee virukeskuksessako

Yksi on siinä satamassa samassa pienessä kauppakeskuksessa jossa on Rimi ja toinen on Virukeskuksen lähellä Kaubamajan kodintarvikeosaston alapuolella maatasossa. Jos menet sisään Virukeskukseen Amarillon päädystä niin Espritin myymälän sisäänkäynti näkyy oikealla puolella kadun toisella puolella.

Yhteistyössä