M
Minttu2
Vieras
Sisareni on naimisissa eronneen miehen kanssa, jolla entisestä liitosta pari n. 5v. lasta. Nyt siskollani on tämän miehen kanssa yhteinen lapsi. Siskoni ei kuitenkaan haluaisi olla näiden miehen lasten kanssa missään tekemisissä, mutta pakosta joutuu, kun miehellä on yhteishuoltajuus ex-vaimon kanssa. Kun sisareni puhuu perheestään, niin hän puhuu, että heitä on kolme. Minusta itsestäni tuntuu todella pahalle näiden kahden lapsen takia, kun he eivät pääse edes perhelomalle mukaan, kun sisareni ei heitä halua. Itselläni on uusioperhe ja minun ja mieheni lapset kuuluvat kaikki tasapuolisesti perheeseemme, vaikka mieheni lapset asuvat äidillä. Olen siskolleni sanonut asiasta, mutta hänen mielestään ,kun ne kaksi lasta eivät ole hänen, niin silloin he eivät kuulu perheeseen. Ja mies ei ilmeisesti välitä asiasta.... Aika julmaa minun mielestä! Ehkä olisi sisareni kannattanut iskeä lapseton mies, koska minun mielestäni tässä on kysymys mustasukkaisuudesta. Onko kellään tiedossa mitään vastaavanlaista?