Ketkä kuuluu palstamammojen komiteaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
En oikein ymmärrä miksi kummassa melkein päivittäin haluat provosoida ja arvostella muita palstalaisia juuri tällaisilla aloituksilla? =)

Eilenkin vastasin aivan tavallisesti yhteen ketjuun niin heti hyökättiin mun kimppuun. Että kyllä täällä jotkut muut vetää herneitä nenään kuin mä :whistle:

Huomasin kyllä, se taitaakin olla taitolaji olla vastaamatta jokaisen nimettömän ärsyttäjän kirjoituksiin,,

Ihan pieni ja hiljainen peesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
En oikein ymmärrä miksi kummassa melkein päivittäin haluat provosoida ja arvostella muita palstalaisia juuri tällaisilla aloituksilla? =)

Eilenkin vastasin aivan tavallisesti yhteen ketjuun niin heti hyökättiin mun kimppuun. Että kyllä täällä jotkut muut vetää herneitä nenään kuin mä :whistle:

Huomasin kyllä, se taitaakin olla taitolaji olla vastaamatta jokaisen nimettömän ärsyttäjän kirjoituksiin,,

Ihan pieni ja hiljainen peesi :)

no toisilta tälläistä sivistynyttä käytöstä on turha odottaa.. huoh!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
scarlett, kasva aikuiseksi.
sä oot yhtä ärsyttävä kuin mä olin joskus syövän jälkeen kunnes tajusin että kaikki ei pyöri mun ympärillä..
anna olla jo :hug:

Aivan turha vetää syöpää tähän, koska se ei liity mitenkään tähän. Lukekaa vähän muitakin mun kirjoituksia niin huomaatte ettei ne kaikki liity muhun :whistle:

niin toiset on vaan luonnostaan ärsyttäviä mutta ota se katse pois sieltä omasta navasta niin näät muutakin elämää :)

Edelleen lukekaa vähän tarkemmin ja ajatuksen kanssa mun kirjoituksia. En kirjoita lähestulkoon aina vain ittestäni, te vain haluatte ajatella niin :whistle:

mut sä oot marttyyri ja sina puolustelemassa itteesi.. välillä kannattaa kattoo peiliin. ja multa löytyy kokemusta.
ja nykyään on paljon hauskempaa :D

Voi kuule mulla on erittäin hauskaa eikä mun tarvitte esittää marttyyriä, ei ole koskaan tarvinnut.

Tämäkin aloitus huumorilla tehty, mutta niin vain veti jotkut herneitä nenään :heart: :hug:

Mutta sullakin on taito ymmärtää muiden kirjotukset vääriin

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
haluakko sie ap ihan sinnillä bannia? meinaan jos jatkat tuota rataa niin kyllä se varmaan napsahtaa se jäähy jossain vaiheessa...

ja en oo siis lukenu mittään siun kirjotuksia jussina ko oon ollu viettämässä laatuaikaa muualla... mutta nytten oon vaan ollu aistivinani semmosia tuulia tässä....

No enpä mäkään ole kovin paljon juhannuksena kirjoitellut. Eihän tarvitte olla kuin yksi väärä mielipide jostakin asiasta niin silmätikuksi joutuu. Sehän on huomattu monta kertaa monen nikin kohdalla.

Olet kyllä kirjotellut,ja alottanut ihan tarpeeks monta ketjua

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
v on paraskin puhumaan huomion hakemisesta ja lietsomisesta... jos siis oot se ilkeänhauska hauskanilkeä v :laugh:

ai niin ja kiitos, eipä kukaan oo vielä hauskaksi sanonut..
vaativat vain bannia :/

Ihan oikeasti mun mielestä sulla on paljon tosi hauskoja kommentteja. Kehu tuli siis ihan sydämen pohjasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja totuutta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
haluakko sie ap ihan sinnillä bannia? meinaan jos jatkat tuota rataa niin kyllä se varmaan napsahtaa se jäähy jossain vaiheessa...

ja en oo siis lukenu mittään siun kirjotuksia jussina ko oon ollu viettämässä laatuaikaa muualla... mutta nytten oon vaan ollu aistivinani semmosia tuulia tässä....

No enpä mäkään ole kovin paljon juhannuksena kirjoitellut. Eihän tarvitte olla kuin yksi väärä mielipide jostakin asiasta niin silmätikuksi joutuu. Sehän on huomattu monta kertaa monen nikin kohdalla.

Olet kyllä kirjotellut,ja alottanut ihan tarpeeks monta ketjua

Niin olen kirjoitellut, mutta en kyllä pahemmin aloituksia ole juhannuksena tehnyt enkä mitenkään älyttömästi muutenkaan palstalla ollut. Kai mä nyt tämän tiedän paremmin kuin sä :whistle:

Yhteistyössä