K
kyselijä
Vieras
ketkä kaikki ovat saaneet raskaudenki jälkeen timmin hyvän vartalon? vai plösähtääkö sitä lopullisesti :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:miksi osa saa nahkan takaisin ennalleen? kertokaahan ihmiset vinkkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:miksi osa saa nahkan takaisin ennalleen? kertokaahan ihmiset vinkkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:eli turha haaveilla enää bikineistä tai timmeistä vaatteista?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Mä olen mielestäni saanut ihan kohtalaisen kropan vielä kahden lapsen jälkeen. :saint:
Sama täällä, vaikka iäkkäänä muksut teinkin. Olen kyllä harrastanut aina liikuntaa, se ei ainakaan tee hallaa palautumiselle?
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:täällä on mielenkiintoisia kauhukuvia raskaudesta ja sen jälkeisestä elämästä..
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:täällä on mielenkiintoisia kauhukuvia raskaudesta ja sen jälkeisestä elämästä..
Mitä kauhukuvia?
Ja aatella, ton mahan lisäks persekin levin niin ettei yhetkään vanhat housut mahtunu enää jalkaan.
Mutta entä sitten? Se on elämää.
Enkä mä ainakaan koskaan oo odottanut selviäväni raskaudesta ilman että kehu muuttuisi siinä samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja k:niinhän se on.. suurin osa naisista lässähtää ja muuttuu rumaks ku lapsi syntyy.. elämää se vain on..
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja k:niinhän se on.. suurin osa naisista lässähtää ja muuttuu rumaks ku lapsi syntyy.. elämää se vain on..
Tekeekö ne mahdolliset pari lisäkiloa tai vähän levinnyt perse tosiaan ihmisestä ruman?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja k:niinhän se on.. suurin osa naisista lässähtää ja muuttuu rumaks ku lapsi syntyy.. elämää se vain on..
Tekeekö ne mahdolliset pari lisäkiloa tai vähän levinnyt perse tosiaan ihmisestä ruman?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joistakin iso perse on jopa parempi asia![]()
Mutta jos on sinut itsensä kanssa (ja kroppansa) niin ei se venähtäny mahanahka, levee perse, riippu tissit, raskausarvet tai muu vastaava haittaa. Sama ihminen sitä ollaan kun ennenkin pohjimmiltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja k:niinhän se on.. suurin osa naisista lässähtää ja muuttuu rumaks ku lapsi syntyy.. elämää se vain on..
se miten ihmiset kuvaavat vartaloaan synnytyksen jälkeen niin en kyllä näe siinä yhtään mitään kaunista.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joistakin iso perse on jopa parempi asia![]()
Mutta jos on sinut itsensä kanssa (ja kroppansa) niin ei se venähtäny mahanahka, levee perse, riippu tissit, raskausarvet tai muu vastaava haittaa. Sama ihminen sitä ollaan kun ennenkin pohjimmiltaan.
Mulla on aina ollut iso perse ja olen nykyään siihen erittäin tyytyväinen. B) Kovasti harmistuisin jos se tuosta pienenisi.
Ja oikeassa olet, ei ihminen muutu vaikka kuori saisi kolhuja. Elämä saa näkyä.