ketkä kaikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
miksi osa saa nahkan takaisin ennalleen? kertokaahan ihmiset vinkkejä :)

Eiköhän se aika pitkälti johdu geeneistä tms. Toisille tulee hirveesti ryppyjä ja toiselle ei yhtään, luultavasti on kyse samantyylisestä ilmiöstä tuon mahanahkan kans. :whistle:

Mun mahasta ei entisen veroista sais vaikka ois minkälaisessa tehorääkissä. Revitty ja venytetty äärimmilleen. :(

Mahanahkaa on vaikka muille jakaa, vaikka tosin en kyllä oo mitään erityistä tehny sen timmeydenkään eteen.
Mutta siis vaikka sais millasen sikpäkin, niin toi röllykkä olis ja pysyis.

Mulla ainakin oli niin hervottoman iso maha ja nahka repes (raskausarpia), ettei oo ihmekkään että on jääny tota ylimäärää roikkumaan.

Mä olen mielestäni saanut ihan kohtalaisen kropan vielä kahden lapsen jälkeen. :saint:

Ja tähän voi sitten kaikki mut nähneet tulla lausumaan eriävän mielipiteensä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
eli turha haaveilla enää bikineistä tai timmeistä vaatteista?

Mä ainakin käytän bikinejä. Eihän tuo mahanahka ihan entisensä ole ja lisäksi sitä koristaa harvinaisen ruma hätäsektioarpi. Käytän silti eikä edes hävetä. :D

Ihan plösö. Ei kannata nyt luoda mitään harhakuvia itselleen: kun ryhtyy äidiksi, kaikki on mennyt. Siitä alkaa alamäki. Kannattaa nyt sitten ihan tosi vakavasti etukäteen harkita jo kaikki pahimmat vaihtoehdot kaikesta, että oot sitten varautunut. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mä olen mielestäni saanut ihan kohtalaisen kropan vielä kahden lapsen jälkeen. :saint:

Sama täällä, vaikka iäkkäänä muksut teinkin. Olen kyllä harrastanut aina liikuntaa, se ei ainakaan tee hallaa palautumiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
täällä on mielenkiintoisia kauhukuvia raskaudesta ja sen jälkeisestä elämästä..

Mitä kauhukuvia?

Ja aatella, ton mahan lisäks persekin levin niin ettei yhetkään vanhat housut mahtunu enää jalkaan.

Mutta entä sitten? Se on elämää.
Enkä mä ainakaan koskaan oo odottanut selviäväni raskaudesta ilman että kehu muuttuisi siinä samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
täällä on mielenkiintoisia kauhukuvia raskaudesta ja sen jälkeisestä elämästä..

Mitä kauhukuvia?

Ja aatella, ton mahan lisäks persekin levin niin ettei yhetkään vanhat housut mahtunu enää jalkaan.

Mutta entä sitten? Se on elämää.
Enkä mä ainakaan koskaan oo odottanut selviäväni raskaudesta ilman että kehu muuttuisi siinä samalla.

niinhän se on.. suurin osa naisista lässähtää ja muuttuu rumaks ku lapsi syntyy.. elämää se vain on..

Alkuperäinen kirjoittaja k:
niinhän se on.. suurin osa naisista lässähtää ja muuttuu rumaks ku lapsi syntyy.. elämää se vain on..

Tekeekö ne mahdolliset pari lisäkiloa tai vähän levinnyt perse tosiaan ihmisestä ruman?

se miten ihmiset kuvaavat vartaloaan synnytyksen jälkeen niin en kyllä näe siinä yhtään mitään kaunista.. :x

Tekeekö ne mahdolliset pari lisäkiloa tai vähän levinnyt perse tosiaan ihmisestä ruman?

Joistakin iso perse on jopa parempi asia :whistle:

Mutta jos on sinut itsensä kanssa (ja kroppansa) niin ei se venähtäny mahanahka, levee perse, riippu tissit, raskausarvet tai muu vastaava haittaa. Sama ihminen sitä ollaan kun ennenkin pohjimmiltaan.

Mutta jos on sinut itsensä kanssa (ja kroppansa) niin ei se venähtäny mahanahka, levee perse, riippu tissit, raskausarvet tai muu vastaava haittaa. Sama ihminen sitä ollaan kun ennenkin pohjimmiltaan.

Mulla on aina ollut iso perse ja olen nykyään siihen erittäin tyytyväinen. B) Kovasti harmistuisin jos se tuosta pienenisi.

Ja oikeassa olet, ei ihminen muutu vaikka kuori saisi kolhuja. Elämä saa näkyä.

se miten ihmiset kuvaavat vartaloaan synnytyksen jälkeen niin en kyllä näe siinä yhtään mitään kaunista.. :x

En minäkään näe tässä lösähtäneessä ruhossa mitään kaunista. :D Mutta hiljaa hyvä tulee, 5 kiloa kun vielä saan pudotettua pois niin on vähä parempi. Ja raskausarvet haalistuvat ajanmyötä, toivotaan että 5 vuoden päästä ovat ees hitusen haaleempia. :whistle:

Mutta se mitä tämä lösähtänyt ruho on saanut aikaan, se on maailman kauneinta, sen tähden jaksan kantaa tätä lössöä ylpeydellä! :)

Mulla on aina ollut iso perse ja olen nykyään siihen erittäin tyytyväinen. B) Kovasti harmistuisin jos se tuosta pienenisi.

Ja oikeassa olet, ei ihminen muutu vaikka kuori saisi kolhuja. Elämä saa näkyä.

Ja mulla ei ollu persettä nimekskään ennen raskautta joten ihan kiva että sitä tuli ees vähän :laugh:

Yhteistyössä