te kenellä hyvä mies, lisä kysymys olisi paikallaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan oltu 14 vuotta yhdessä ja hyvä mies tuo on.Me viihdytään yhdessä ei tietty enää mitään vastarakastuneita olla ja kuljeta käsikkäin kaupungilla.Meille molemmille on perhe tärkein.Ei ryypätä vaan voidaan juoda yks kaks olutta saunan päälle, tai lasi viiniä.Baarissa käydään maks kaks kertaa vuodessa, mielummin mennään perheen kanssa reissailemaan.Ei ole tippaakaan väkivaltainen.

mä en oo listausta huomannu mut olen mieheni kanssa ollut 12v ja on hyvä mies. Ihmisenä kaikin puolin ahkerampi kuin minä.

Ei juo, tosiaan siivoaa paljon, on parempi äiti lapsille kuin minä, kehuu jatkuvasti ulkoista olemusta jne jne...

Täällä myös kaikinpuolin hyvä mies. Yhdessä oltu jo 13vuotta, naimisissa 8vuotta ja kaksi ihanaa lasta meille suotu. Koskaan ei olla tapeltu haistattamisen tyyliin tai et ovet paukkuis ja astiat lentelis. Kinaa toki tulee mutta kun molemmat osapuolet osaa puhua, niin nukkuun ei tarvi koskaan mennä vihasena. Kumpikaan ei juo, mies osallistuu kotitöihin ja viettää aikaa lasten kanssa. Molemmilla myös oma kaveripiiri ja harrastukset. Hyvin pyyhkii :)

En oo vastannut toiseen ketjuun, mutta mulla on hyvä ja ihana mies, jota rakastan suunnattomasti. Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta. Tottakai se välillä osaa vähän ärsyttää, mutta en minäkään täydellinen ole.

Vuonna 2000 alussa alettiin tapailla, vakavaksi muuttui saman vuoden lopulla. Kyllä mä edelleen pidän sitä hyvänä miehenä, monella tapaa ehkä enemmänkin kuin aikaisemmin, joidenkin ystävien parisuhteita seuranneena. Täydellisyyttähän mä en odota, mieheltänikään. Mutta hyvä mies kuitenkin.

Meillä on isännän kanssa 22 yhteistä vuotta takana ja toivottavasti ainakin saman verran vielä edessäkin :heart: Suhde on koko ajan vain parantunut. Isäntä on hyvä mies ja isä, omilla aivoillaan ajatteleva ja toiset huomioiva aikuinen mies.

Tämä on taas niitä astetta naurattavampia viestejä, ikinä tällä palstalla ei saa mennä mikään hyvin, aina jonku pitää jotain naputtaa, vaikka juuri tuota " ottas muutama vuosi " jankutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
te ketkä tuolla toisessa ketjussa listaatte hyvän miehen ominaisuuksia
niin kertokaahan miten monta vuotta olette olleet yhdessä?

väitän että ne ketkä ovat olleet sen 2 vuotta yhdessä, heillä on "paremmat" miehet kuin niillä ketkä ovat olleet yhdessä 10 vuotta tai jopa enemmän :D

ihan vaan tällanen PIENI HUOMIO tähän väliin ;)

Niinhän sä luulet ;)

Yhteistyössä