Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Olen hereillä, kun vieläkin kelailen, että pelotinko mä päättömän pois palstalta typerillä kommenteillani... :'( :'( :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Olen hereillä, kun vieläkin kelailen, että pelotinko mä päättömän pois palstalta typerillä kommenteillani... :'( :'( :snotty:
No?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Olen hereillä, kun vieläkin kelailen, että pelotinko mä päättömän pois palstalta typerillä kommenteillani... :'( :'( :snotty:
No?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty::wave:
fiilis tää :'( :'( :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Olen hereillä, kun vieläkin kelailen, että pelotinko mä päättömän pois palstalta typerillä kommenteillani... :'( :'( :snotty:
No?![]()
Mä puhuin tuhmia! Profiilistani löytyy (housuaiheinen ketju)...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty::wave:
Haluatko kertoa, miksi tuollainen fiilis? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty::wave:
juu. ett voi sitten kaikki vieraat roudaa esille mun vanhoja viestejä. :kieh:
parisuhde ongelmia taas. ja eräs on kadonnu. todennäköisesti makaa jossain hangessa enkä pääse edes ettii. |O kellään ei oo tietoo.... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja mikä vimma:Facebook on näköjään monille himo. Mulle ei kolahda. Vastemielinen ajatus, joten... minunhan ei tarvitse siellä kyykkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mikä vimma:Facebook on näköjään monille himo. Mulle ei kolahda. Vastemielinen ajatus, joten... minunhan ei tarvitse siellä kyykkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty::wave:
juu. ett voi sitten kaikki vieraat roudaa esille mun vanhoja viestejä. :kieh:
parisuhde ongelmia taas. ja eräs on kadonnu. todennäköisesti makaa jossain hangessa enkä pääse edes ettii. |O kellään ei oo tietoo.... :'(
Voi ei!:hug:
Mihin aikaa se lähti, voisiko joku teidän yhteinen kaveri lähteä etsimään?