Ketkä EI stressaa joulusta millään tavalla?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Mä en.
Mä en osta lahjoja, kun omille lapsille ja kummipojalle. Niillekin vaan pari.
Aatto mennään viettämään mun isän luo, joulupäivänä mun äitin luo ja tapsana anoppilaan. Siinä se sitten olikin. :)
Rahallisesti ajattelin selvitä max. 200?lla.

en stressaa. Lahjat ostettu ja ollaan menossa mummolaan jouluksi ja muille sukulaisille, joten laitan vaan vaatteet kassiin ja ostan jotain ruokia matkaa viemisiksi. Hyvbillä mielin.

Ei kai lahjojen ostaminen ja ruokien laittaminen ole yhtä kuin stressi...? Me ollaan kotona, laitan lahjat perheelle ja ystäville, kaikki jouluruuat itse...enkä stressaa, vaan nautin kaikesta :heart: Musta on ihanaa laittaa joulua omalle perheelle. Eikä sitä nyt tietenkään tarvi edes yksin tehdä :D

En stressaa. Lahjat hankitaan vain lapsille. Kukaan ei ole jouluruokien perään joten laitetaan jotain vain hitusen juhlavampaa ruokaa ja vietetään pyhät kotona omat perheen kesken.

En stressaa, vaan nautin joulun odotuksesta ja itse joulusta täysin siemauksin. Päästään valmiiseen pöytään, kun ollaan ensin äitini luona pari yötä, sitten käydään syömässä isäni luona ja sitten vielä anoppilaan pariksi päiväksi.

Pipareita ja joulutorttuja ollaan leivottu kotona lasten kanssa ja joulukuusi hankitaan kotiiin. Lahjojen hankinta on hyvällä mallilla. Joulukorttikuvat pitäisi vielä ottaa lapsista ja tilata kortit.

En todellakaan!

Mietin, josko ei otettaisi kuustakaan tänä vuonna suttaamaan. Hillityt kyntteliköt tulee neljään ikkunaan ja jouluverhot + liina keittiöön.
Aaton vietän mahdollisesti sairaalassa, joten senkään vuoksi en suurempia hössää.
Lahjoja en ikinä ole ostanut kuin muutaman. Eipä tarvitse aloittaa uutta vuotta tuskailemalla miten tänäKIN jouluna meni sen ja sen verran luottokortti miinukselle ja niitä lahjoja sitten maksellaan vielä juhannuksenakin.

:wave:

lahjat ostan vain omille lapsile ja miehelle anopille ja sen miehelle jotakin. siinähän ne. Miehen kumipojalle annetaan joulukuu alussa pikkuisen raha, ku synttärit on sillä joulukuun eka päivä. Voipi sit ostaa mtiä tahtoo. Täyttää kuitenkin jo 17v

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Ei kai lahjojen ostaminen ja ruokien laittaminen ole yhtä kuin stressi...? Me ollaan kotona, laitan lahjat perheelle ja ystäville, kaikki jouluruuat itse...enkä stressaa, vaan nautin kaikesta :heart: Musta on ihanaa laittaa joulua omalle perheelle. Eikä sitä nyt tietenkään tarvi edes yksin tehdä :D

mikäs siinä jos on aikaa, mutta kun osa ihmisistä käy töissä ja se voi muuttua stressiksi varsinkin kun nykyään tuntuu olevan valloillaan se ajatus,e ttä et ole äiti etkä mikään jos et laita kaikkia jouluruokia itse ja leivo ja ole pullantuoksuinen, iloinen ja positiivinen koko joulun. Olisihan se kivaa jos olisi aikaa, mutta kaikilla ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja miettikäähän tätä:
mikäs siinä jos on aikaa, mutta kun osa ihmisistä käy töissä ja se voi muuttua stressiksi varsinkin kun nykyään tuntuu olevan valloillaan se ajatus,e ttä et ole äiti etkä mikään jos et laita kaikkia jouluruokia itse ja leivo ja ole pullantuoksuinen, iloinen ja positiivinen koko joulun. Olisihan se kivaa jos olisi aikaa, mutta kaikilla ei ole.

Käyn töissä, mutta jos itse pitäisi ruoat hommata, niin hyvällä omalla tunnolla ostaisin ne kaupasta. Joulusta tehdään oman näköinen, eikä sellainen, millainen kuvitellaan muiden odotusten olevan.

mä RAKASTAN joulua. ja vaikka ostankin lahjoja, teen laatikoita, leivon , siivoan, vaihdan mattoja, verhoja........... mut mä NAUTIN siintä enkä todellakaan koe sitä stressaavaksi.

Täysi peesi tähän. Odottaa myös innolla joulua ja jouluvalmisteluja!

Alkuperäinen kirjoittaja miettikäähän tätä:

No, mua ei muiden mielipiteet kiinnosta. Ostan kyllä valmislaatikot mutta leivon itse, ja kyllä, aion todellakin olla joulun iloisella mielellä kun sen oman perheeni kesken saan viettää. Enkä stressaa edelleenkään vaan nautin kaikesta - jä ehdinpä käydä vielä töissäkin :D

:wave:

Muutamat lahjat omille lapsille ja kummitytölle. Ruokaa en laita kotona mitään kun syödään muualla, mutta kotia koristan jouluiseksi tuossa ens kuun alusta :) Siinä mun hössötykset sit onkin.

Ei paljon kiinnosta stressata. Joulukuun alun vietän Japanissa, sitten töitä ja anopin luo joulun viettoon. Lahjoja ostan tärkeille ihmisille, mutta stressiä en ota.

Meille ei osteta tai meillä ei tehdä mitään jouluisia laatikoita tahi kinkkua, lahjat ostetaan vain omille lapsille ja kummilapselle =)

Joulukortteja ei laiteta matkaan, toki lapset saa laittaa jos haluaa ! Joulukuusi toki laitetaan muttei muuta jouluun liittyvää tilpehööriä taida löytyä tänäkään vuonna, ei mulla oo lainkaan ees jouluinen olo vaikkei siihen nyt niin kauhean pitkä aika ole enää :xmas:

En todellakaan stressaa joulusta. Rakastan joulua. On ihanaa suunnitella mitä lahjoja ostan kenellekin. Nyt tosin jo suurin osa ostettuna. Samoin kiva suunnitella, että mitä laittaa joulupöytään ja myös laittaa niitä jouluruokia. Sen verran laiska olen kuitenkin, että ostan ruokia valmiina. Kinkun paistan itse, mutta laatikot ostan valmiina.

Yhteistyössä