KETJUSKA 10


On meillä kiltti täti, tuo täti Moonika.
kun täti menee torille me häntä matkimme:
Kas näin heiluu hattu, ja hattu heiluu näin,
kas näin heiuu hattu, ja hattu heiluu näin.

On meillä kiltti täti, tuo täti Moonika.
kun täti menee torille me häntä matkimme:
Kas näin heiluu hame, ja hame heiluu näin,
kas näin heiluu hame, ja hame heiluu näin.

On meillä kiltti täti, tuo täti Moonika.
kun täti menee torille me häntä matkimme:
Kas näin heiluu muhvi, ja muhvi heiluu näin,
kas näin heiluu muhvi, ja muhvi heiluu näin.

On meillä kiltti täti, tuo täti Moonika.
kun täti menee torille me häntä matkimme:
Kas näin heiluu laukku, ja laukku heiluu näin,
kas näin heiluu laukku, ja laukku heiluu näin.

On meillä kiltti täti, tuo täti Moonika.
kun täti menee torille me häntä matkimme:
Kas näin heiluu täti, ja täti heiluu näin,
kas näin heiluu täti, ja täti heiluu näin.


|O |O |O |O |O |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
hittolainen...mä oon unohtanut varata pojalle sen lääkärinajan. :| Onneksi nettiajanvaraus toimii 24/7 =)
Siis olit sie unohtanut hanipöön :eek: :eek: :eek: ....ja asiast toiseen nuo nettiajanvaraukset on tosi hyviä......miust on niin ihanaa ku miun käyttämä kampaamo käyttää myös tuot nettiajanvarausta.....ei tarvii siin luuris vängätä et mikä aika sopis :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
hittolainen...mä oon unohtanut varata pojalle sen lääkärinajan. :| Onneksi nettiajanvaraus toimii 24/7 =)
Siis olit sie unohtanut hanipöön :eek: :eek: :eek: ....ja asiast toiseen nuo nettiajanvaraukset on tosi hyviä......miust on niin ihanaa ku miun käyttämä kampaamo käyttää myös tuot nettiajanvarausta.....ei tarvii siin luuris vängätä et mikä aika sopis :saint:
eikös olekin uskomatonta :eek:
Mä käytän aina kun vaan mahdollista noita nettiajanvarauksia tai sähköpostia kun harvoin saa rauhassa puhua puhelimeessa. Nuo kolme riiviötä kyllä keksivät tasan tarkkaan alkaa tappeleen aina kun pitäis soittaa vähänkin tärkeämpi puhelu :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
hittolainen...mä oon unohtanut varata pojalle sen lääkärinajan. :| Onneksi nettiajanvaraus toimii 24/7 =)
Siis olit sie unohtanut hanipöön :eek: :eek: :eek: ....ja asiast toiseen nuo nettiajanvaraukset on tosi hyviä......miust on niin ihanaa ku miun käyttämä kampaamo käyttää myös tuot nettiajanvarausta.....ei tarvii siin luuris vängätä et mikä aika sopis :saint:
eikös olekin uskomatonta :eek:
Mä käytän aina kun vaan mahdollista noita nettiajanvarauksia tai sähköpostia kun harvoin saa rauhassa puhua puhelimeessa. Nuo kolme riiviötä kyllä keksivät tasan tarkkaan alkaa tappeleen aina kun pitäis soittaa vähänkin tärkeämpi puhelu :/
Niinpä....se tasan varma et just ku ois tärkee puhelu niin sillon on täys hulabaloo käynnis....
 

Yhteistyössä