KetjunTappajat Osa 9

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
mä oon poikki.....aamulla petivaatteet ulos ja vaihdoin puhtaat...pölyt pyyhin...imuroin...pesin lattiat.....olin pojan jääkiekko harkoissa ja palelin siel jäähallissa hurris sylissä ja muut mutksut juoksi ties missä :kieh: ....mies oli siel laitoja laittelees
mammahurris vauhdissa :D

niin ja lykin vielä lumetkin...tuota lunta on tullut taas yli 10cm :o

täällä rupes jo sulaan noi lumet :/ :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
mihin ne taas hävis :o :/

täshä mie oon. :D

HIDAS |O |O |O |O

mie katon samal telkkuu.

telkkua ei katota ku ollaan täällä |O |O |O :|

miun on vaa pakko.

mä lähetän sut kohta raketilla autiolle saarelle kuukaudeksi ilman telkkaa. johan oppii olemaan :kieh: :kieh: :kieh:

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o sehä ois kamalaa..........

hyvää se vaan tekee :whistle: :D

mä oon poikki.....aamulla petivaatteet ulos ja vaihdoin puhtaat...pölyt pyyhin...imuroin...pesin lattiat.....olin pojan jääkiekko harkoissa ja palelin siel jäähallissa hurris sylissä ja muut mutksut juoksi ties missä :kieh: ....mies oli siel laitoja laittelees
mammahurris vauhdissa :D

niin ja lykin vielä lumetkin...tuota lunta on tullut taas yli 10cm :o

täällä rupes jo sulaan noi lumet :/ :/ :/

tääl on aika paljon tota lunta.....ja nyt rupee taas pakastamaan

vitsi miu pierut haisee sika kauheelle,tullu nääs parin päivän aikana syötyy omatekosii lihapullia mis on sipulikeittoo,herneitä joka päivä salaatis ja tänää tempasin viel niiku pisteenä iin päälle kolme kananmuna leipää...ja aromit o kohallaa.......... :x :D

vitsi miu pierut haisee sika kauheelle,tullu nääs parin päivän aikana syötyy omatekosii lihapullia mis on sipulikeittoo,herneitä joka päivä salaatis ja tänää tempasin viel niiku pisteenä iin päälle kolme kananmuna leipää...ja aromit o kohallaa.......... :x :D

Lihapullista tulee aina kauheen hajuset pierut......miksiköhän :o :o

nyt alkaa.....RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA.... :heart: :heart: JIIHAA....jippi jippi jippiaijee...jipiti japiti jupiti joo :D

kato täs samal,nii miekii katon tudorssii.

:o käännä äkkiä rimikselle se tv

meije telkkari ei näytä ollekaa rimistä. :whistle: :D

huomenna näytän kuvia tosta pojan uudestä sängystä, jonka mies nikkaroi :D ......................................niin ja huomenna.....HURRIS ON 1V :heart: :heart:

Oih....ihkuu....onnee jo heti näin etukäteen.....pusuja ja haleja hurrikselle :D :D :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
huomenna näytän kuvia tosta pojan uudestä sängystä, jonka mies nikkaroi :D ......................................niin ja huomenna.....HURRIS ON 1V :heart: :heart:

Oih....ihkuu....onnee jo heti näin etukäteen.....pusuja ja haleja hurrikselle :D :D :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: :heart:

hurris täyttää aamulla puol kuusi vuoden :D

Jokos on peris varannut tatska-ajan? :D

Mikäs juttu tää on :D

peris lupas tatskata kannikoihin tekstin 'perätoosajumissa' :whistle: :D

Aika nainen oot Peris jos tuon teet :whistle: :whistle: :laugh: :laugh: :laugh: ....miul ei sentään löydy tuot HHH:ta :D

oi...tosi hirmusen paljo onnea ihanalle hurrikselle. :D :hug: :flower:

hurris täyttää aamulla puol kuusi vuoden :D

Ota sit valokuvii huomen Hurriksesta paljon ja näytät sit meillekkin......onks huomen juhlat :D

Jokos on peris varannut tatska-ajan? :D

Mikäs juttu tää on :D

peris lupas tatskata kannikoihin tekstin 'perätoosajumissa' :whistle: :D

Aika nainen oot Peris jos tuon teet :whistle: :whistle: :laugh: :laugh: :laugh: ....miul ei sentään löydy tuot HHH:ta :D

vaik mie vähäse kahjo oonki,ni ehkä en kuitekaa tosi tilantees tota tatuois...vaikka kyl se ois aika hyvä. :laugh:

Yhteistyössä