Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave: mä kattoin kasari elokuvaa prety in pink![]()
:wave: oliko hyvä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave: mä kattoin kasari elokuvaa prety in pink![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave: mä kattoin kasari elokuvaa prety in pink![]()
:wave: oliko hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mihin ne taas hävis:/
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mihin ne taas hävis:/
täshä mie oon.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Moro Pikkis:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mihin ne taas hävis:/
täshä mie oon.![]()
HIDAS |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:esikoine täytteli papereita tos äske,niil o huomen se yhteishaku opiskelupaikkoihi............. :'( :'( :'( |O |O |O miu pieni...yhyyyyyyyyyy...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Arvatkaa repesinkö kun tuli lasten kanssa puheeksi että nyt viikonloppuna näkyy taas miljuuna kanavaa kun on tää Cable Open-weekend ja likka siihen että mikä se anal ouppen on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Arvatkaa repesinkö kun tuli lasten kanssa puheeksi että nyt viikonloppuna näkyy taas miljuuna kanavaa kun on tää Cable Open-weekend ja likka siihen että mikä se anal ouppen on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mihin ne taas hävis:/
täshä mie oon.![]()
HIDAS |O |O |O |O
mie katon samal telkkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon poikki.....aamulla petivaatteet ulos ja vaihdoin puhtaat...pölyt pyyhin...imuroin...pesin lattiat.....olin pojan jääkiekko harkoissa ja palelin siel jäähallissa hurris sylissä ja muut mutksut juoksi ties missä :kieh: ....mies oli siel laitoja laittelees
mammahurris vauhdissaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon poikki.....aamulla petivaatteet ulos ja vaihdoin puhtaat...pölyt pyyhin...imuroin...pesin lattiat.....olin pojan jääkiekko harkoissa ja palelin siel jäähallissa hurris sylissä ja muut mutksut juoksi ties missä :kieh: ....mies oli siel laitoja laittelees
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mihin ne taas hävis:/
täshä mie oon.![]()
HIDAS |O |O |O |O
mie katon samal telkkuu.
telkkua ei katota ku ollaan täällä |O |O |O :|
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:esikoine täytteli papereita tos äske,niil o huomen se yhteishaku opiskelupaikkoihi............. :'( :'( :'( |O |O |O miu pieni...yhyyyyyyyyyy...
:attn: :attn: :attn: pikkis huomasitko?
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Arvatkaa repesinkö kun tuli lasten kanssa puheeksi että nyt viikonloppuna näkyy taas miljuuna kanavaa kun on tää Cable Open-weekend ja likka siihen että mikä se anal ouppen on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meil ei näy mitää tollasii...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mihin ne taas hävis:/
täshä mie oon.![]()
HIDAS |O |O |O |O
mie katon samal telkkuu.
miun on vaa pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Arvatkaa repesinkö kun tuli lasten kanssa puheeksi että nyt viikonloppuna näkyy taas miljuuna kanavaa kun on tää Cable Open-weekend ja likka siihen että mikä se anal ouppen on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meil ei näy mitää tollasii...
meil on kaapelitalous ni näkyy.![]()
sun pitää vissiin ihan ite vaivautuu pyllistään ja tehdä oma koti anal open viikonloppu.![]()
![]()
![]()
Me katellaan sitä telkasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mammahurris vauhdissaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon poikki.....aamulla petivaatteet ulos ja vaihdoin puhtaat...pölyt pyyhin...imuroin...pesin lattiat.....olin pojan jääkiekko harkoissa ja palelin siel jäähallissa hurris sylissä ja muut mutksut juoksi ties missä :kieh: ....mies oli siel laitoja laittelees![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mihin ne taas hävis:/
täshä mie oon.![]()
HIDAS |O |O |O |O
mie katon samal telkkuu.
miun on vaa pakko.
mä lähetän sut kohta raketilla autiolle saarelle kuukaudeksi ilman telkkaa. johan oppii olemaan :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon poikki.....aamulla petivaatteet ulos ja vaihdoin puhtaat...pölyt pyyhin...imuroin...pesin lattiat.....olin pojan jääkiekko harkoissa ja palelin siel jäähallissa hurris sylissä ja muut mutksut juoksi ties missä :kieh: ....mies oli siel laitoja laittelees
reipasta meininkiä ollu näköjää.![]()