P
pohjantähdenalla
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie oon iha innoissaa ku täytän koht 37v...vast äskehä mie itkin mite vanha oon,mut nyt se tuntuuki toisaalt jänskält..................se 40 kyl vähä pelottaa,pukkaakoha miulle sit joku kriisi...![]()
Meistä kaikista tulee omalla vuorollaan kurttupyllysii keski-ikäisiä kaikkitietäviä uraohjuksia...tai jotain sinne päin :hug: :hug:
![]()
![]()
tuo ei kyl kuulosta hei miult...mie en tykkää kaikkitietävist ihmisist jotka ei voi koskaa myöntää olevasa vääräs eli miust ei voi tulla sellasta...
![]()
![]()
tost ei passaa meikäläisee ku tuo kurttuperse...
![]()
![]()
![]()
mut jos siinä kriisissä tapahtuu jotain persoonallisuusmuutoksia ja sitten sä huomaat olevas jossain megaisossa kansainvälisessa yrityksessä uraohjuksena joka on aina oikeassa.![]()
nii muutes,kolmekympi kriisi ku pukkas ni sen johostaha miust tuli kiltti ja lauhkee...eli vähänkö rupeen nyt pelkäämää 40...![]()
![]()
mie tietyst muutun taas kusipääks,voi helkkari...
![]()
Mein tytön kummitädin mies osti itelleen prätkän kun sille iski 4-kympin kriisi päälle :kieh:![]()
sitä vehettä mie en ainakaa osta.
Mä taas haluisin moottoripyörän,mut ekku pitäs ajaa se korttikin