Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tänää ku oltii syömäs ni keske ruokailun sanoin miehelle et pussataako ja sit pussattii,lapset katto TAAS KERRAN vähä hitaast...
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tänää ku oltii syömäs ni keske ruokailun sanoin miehelle et pussataako ja sit pussattii,lapset katto TAAS KERRAN vähä hitaast...
joo...tää nakkas mut pihallekkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
olettasin et tää ketju,täl palstal o jotai just meitä vastaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
Taitaa tosiaan olla tää ketju.....avaa muita juttuja paljon nopeemmin.......no niin missäs se Unfori on et sais alottaa nyt uuden ketjun.....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:olettasin et tää ketju,täl palstal o jotai just meitä vastaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
nää meidän kuvat varmaan hidastaa tätä toimimista. Mulla ainakin toimii paremmin sellanen tän ketjun sivu missä ei ole kuvia ja hitaammin taas sellanen mihin ollaan liitetty kuvia. :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:olettasin et tää ketju,täl palstal o jotai just meitä vastaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
Laita lisää vaatetta ja ota kuumaa juotavaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|
ootko sä kipeeksi tulossaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|
laita lisää vaatetta päälle,hittoakos sie siel nahkasiltas roikkaloit.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|
nii just.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Taitaa tosiaan olla tää ketju.....avaa muita juttuja paljon nopeemmin.......no niin missäs se Unfori on et sais alottaa nyt uuden ketjun.....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:olettasin et tää ketju,täl palstal o jotai just meitä vastaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
joku kuva voi vissiin tiltatakkin.....muistatteko kun laitoin silloin sen yhden kuvan niin tiltasAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nää meidän kuvat varmaan hidastaa tätä toimimista. Mulla ainakin toimii paremmin sellanen tän ketjun sivu missä ei ole kuvia ja hitaammin taas sellanen mihin ollaan liitetty kuvia. :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:olettasin et tää ketju,täl palstal o jotai just meitä vastaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
on mulla tällanen ohkanen yöpaituli...tää on niin lunttaantunut ja pehmeäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:laita lisää vaatetta päälle,hittoakos sie siel nahkasiltas roikkaloit.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|
Mikäs kuva se oliAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joku kuva voi vissiin tiltatakkin.....muistatteko kun laitoin silloin sen yhden kuvan niin tiltasAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nää meidän kuvat varmaan hidastaa tätä toimimista. Mulla ainakin toimii paremmin sellanen tän ketjun sivu missä ei ole kuvia ja hitaammin taas sellanen mihin ollaan liitetty kuvia. :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:olettasin et tää ketju,täl palstal o jotai just meitä vastaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
enAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joku kuva voi vissiin tiltatakkin.....muistatteko kun laitoin silloin sen yhden kuvan niin tiltasAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nää meidän kuvat varmaan hidastaa tätä toimimista. Mulla ainakin toimii paremmin sellanen tän ketjun sivu missä ei ole kuvia ja hitaammin taas sellanen mihin ollaan liitetty kuvia. :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:olettasin et tää ketju,täl palstal o jotai just meitä vastaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hitto ku tää toimii hitaasti.....onks se tää ketju vai koko palsta....
arvasin et siul o joku seksy yökkäri pääl.villasukat koipee ja kunnon paksu kaulast nilkkoihi oleva pitkähihane yöpaita päälle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:on mulla tällanen ohkanen yöpaituli...tää on niin lunttaantunut ja pehmeäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:laita lisää vaatetta päälle,hittoakos sie siel nahkasiltas roikkaloit.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|
luuletko oikeest et muka mie muistasin jotai...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ette muista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...te huusitte mulle etten saa enää kokeilla samaa kuvaa....se oli joku nalle kuva
en muista en.... :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ette muista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...te huusitte mulle etten saa enää kokeilla samaa kuvaa....se oli joku nalle kuva
mutkun tää on niin ihkun pehmee...käytän vain tätä...pesen ja laitan kuivumaan ja illalla on jo taas kuivaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:arvasin et siul o joku seksy yökkäri pääl.villasukat koipee ja kunnon paksu kaulast nilkkoihi oleva pitkähihane yöpaita päälle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:on mulla tällanen ohkanen yöpaituli...tää on niin lunttaantunut ja pehmeäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:laita lisää vaatetta päälle,hittoakos sie siel nahkasiltas roikkaloit.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|
rupesit varmaa nukkumaa sit nahkasillaa...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tuli mieleen vielä noista yöppäreistä että mun anoppi osti joskus valovuosia sitten mulle joululahjaksi sellasen tosi ruman Nanson yöpaitulin kun olin asunut vuoden verran saman katon alla ukon kanssa. Kuvitteli varmaan että sen parempaa ehkäsykeinoa ei ole olemassakaan kun h.lvetin ruma yöppäri. :kieh: :kieh: :kieh:
tartteiskoha siulle hommata uus... tytöt keräys pystyy et saahaa pikkikselle yökkäri hommattua.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mutkun tää on niin ihkun pehmee...käytän vain tätä...pesen ja laitan kuivumaan ja illalla on jo taas kuivaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:arvasin et siul o joku seksy yökkäri pääl.villasukat koipee ja kunnon paksu kaulast nilkkoihi oleva pitkähihane yöpaita päälle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:on mulla tällanen ohkanen yöpaituli...tää on niin lunttaantunut ja pehmeäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:laita lisää vaatetta päälle,hittoakos sie siel nahkasiltas roikkaloit.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|
Mut ei tainnu kuiteskaan toimii......anoppis ei ymmärtäny et ruma lentää het päältä pois ja kuinkas siinä sit kävikään....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tuli mieleen vielä noista yöppäreistä että mun anoppi osti joskus valovuosia sitten mulle joululahjaksi sellasen tosi ruman Nanson yöpaitulin kun olin asunut vuoden verran saman katon alla ukon kanssa. Kuvitteli varmaan että sen parempaa ehkäsykeinoa ei ole olemassakaan kun h.lvetin ruma yöppäri. :kieh: :kieh: :kieh:
Joo.....talvel pitää olla lämmin yökkäri....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tartteiskoha siulle hommata uus... tytöt keräys pystyy et saahaa pikkikselle yökkäri hommattua.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mutkun tää on niin ihkun pehmee...käytän vain tätä...pesen ja laitan kuivumaan ja illalla on jo taas kuivaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:arvasin et siul o joku seksy yökkäri pääl.villasukat koipee ja kunnon paksu kaulast nilkkoihi oleva pitkähihane yöpaita päälle.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:on mulla tällanen ohkanen yöpaituli...tää on niin lunttaantunut ja pehmeäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:laita lisää vaatetta päälle,hittoakos sie siel nahkasiltas roikkaloit.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on vilu................ :|