Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
on siin nii pal samaa näköö ku miu miehes...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä men nukkuu...tää pelittää huonosti...yötä :wave: :heart: :hug:
Ai fileerausveitsel syötti irtiAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei ku sen vehkeet riittää ei tarvii koko ukkoa laittaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ukko syötiks....... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vehkeet löytyypi ukkos kalsareista...uita niitä jos vaik nappaisAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:onks meil sit väärät vehkeet......mato-onki ois vissiin parasAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:en tietenkää,saimaast noita saap...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ethän nyt Peris vaan heittäny kalavaletta....
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
on siin nii pal samaa näköö ku miu miehes...
hö...hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä men nukkuu...tää pelittää huonosti...yötä :wave: :heart: :hug:
ei kai nyt sentään ...jos vaan ukkos uittais veneen yli vehkeitään ja se fisu vois napata sitten kiinni. Sen jälkeen ukkos vaan nostais vehkeensä ja fisun veneeseen. :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ai fileerausveitsel syötti irtiAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei ku sen vehkeet riittää ei tarvii koko ukkoa laittaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ukko syötiks....... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vehkeet löytyypi ukkos kalsareista...uita niitä jos vaik nappaisAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:onks meil sit väärät vehkeet......mato-onki ois vissiin parasAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:en tietenkää,saimaast noita saap...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ethän nyt Peris vaan heittäny kalavaletta....
hyvä,nii sitä pitää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä höpisen plikkiin asti
Kuulostaa kätevältä täytyypi testata :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei kai nyt sentään ...jos vaan ukkos uittais veneen yli vehkeitään ja se fisu vois napata sitten kiinni. Sen jälkeen ukkos vaan nostais vehkeensä ja fisun veneeseen. :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ai fileerausveitsel syötti irtiAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei ku sen vehkeet riittää ei tarvii koko ukkoa laittaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ukko syötiks....... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vehkeet löytyypi ukkos kalsareista...uita niitä jos vaik nappaisAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:onks meil sit väärät vehkeet......mato-onki ois vissiin parasAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:en tietenkää,saimaast noita saap...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ethän nyt Peris vaan heittäny kalavaletta....
Niin onAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi nelosen dokumentti on..............ihan................
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Täs on mun ukkoa muistuttava
:kieh:
niimpä,hyi... :x :x :x en tykkää yhtää...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi nelosen dokumentti on..............ihan................
muistuttakaa mua jos vielä 60v. käyn salilla, et relax jo :| ......ollaankohan me 70v. kaksplussan sivuilla vai onko meidät ohjattu johonkin eläke mammojen sivuille :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin onAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi nelosen dokumentti on..............ihan................
ei kai meit voi potkii tääl pois......vai voiko :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muistuttakaa mua jos vielä 60v. käyn salilla, et relax jo :| ......ollaankohan me 70v. kaksplussan sivuilla vai onko meidät ohjattu johonkin eläke mammojen sivuille :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin onAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi nelosen dokumentti on..............ihan................
myö roikutaa tääl,mihkää en mie ainkaa lähe täält...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muistuttakaa mua jos vielä 60v. käyn salilla, et relax jo :| ......ollaankohan me 70v. kaksplussan sivuilla vai onko meidät ohjattu johonkin eläke mammojen sivuille :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin onAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toi nelosen dokumentti on..............ihan................