KETJUNTAPPAJAT Osa 6

mie tänää ku istuksin paskal,ni mietin valmiiks miulle uusia nikki vaihtoehtoja jos satun jolloki haluun vaihtaa.

peräpään asiantuntija
persuuvest kaik tietävä
persläpi
ruikuli
pierut kuin ruusuntuoksu

:laugh: :laugh: :laugh:
 
eile ku menin nukkumaa ni rupesin oikee miettimää,et työ kaikki varmaa piätte miuta iha kahelina ja törkeenä tyyppinä,ku jutut o ain iha kamalia...mie vaa oon tälläne vähä vallaton välil suustain... :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
eile ku menin nukkumaa ni rupesin oikee miettimää,et työ kaikki varmaa piätte miuta iha kahelina ja törkeenä tyyppinä,ku jutut o ain iha kamalia...mie vaa oon tälläne vähä vallaton välil suustain... :D :D :D


:hug: No ei pidetä...minä ainakaan. nimim *toinen totuudentorvi ja sammakoiden suustapäästelijä* :D :D :D
Nyt meen pukee vaatetusta noilla apinoille. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
eile ku menin nukkumaa ni rupesin oikee miettimää,et työ kaikki varmaa piätte miuta iha kahelina ja törkeenä tyyppinä,ku jutut o ain iha kamalia...mie vaa oon tälläne vähä vallaton välil suustain... :D :D :D


:hug: No ei pidetä...minä ainakaan. nimim *toinen totuudentorvi ja sammakoiden suustapäästelijä* :D :D :D
Nyt meen pukee vaatetusta noilla apinoille. :wave:

no,hyvä...nähhää. :D :wave:
 

Yhteistyössä