KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mun kone sanoi klik :| voipi tulla se plik....yötä valmiiksi :wave: :heart: :hug:


voi helvetti...siu kone o iha...en pysty enää ees sanoo sitä äänee...pystympäs PASKA |O |O |O
mut hyvää yötä nyt sit valmiiks ja huomisee,rakas murukka. :D :hug: :) :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mitä te taas duunaatte, kun vstauksiin menee puoli tuntia :o :o ....ettäkö oo kuulleet sanan laskua...vain nopeat elävät :kieh:


ei miul ainakaa tähä aikaa pää ja käet toimi yhtee...tiije sit onks nuo toimint muuhukkaa kello aikaa. :D
 

Siis tämmönen akunsyöjä hirviö asuu Pikkiksen koneessa |O |O |O


virus3(1).jpg
 
uus jääkaappi piti tulla tänään ja se ei sitten tullukkaan....soitin ensin aamulla sille kylmäkone ukolle et moneltako tulee jos tulee.....sitten.....soitin puolelta päivin.....sitten soitin minuutin välein sen kännykkään kahden aikaan ( ei siis vastannut)....mies tuumas, et lopeta jo, et kattoo kännykkään ja 5 minuutin aikana 50 yritystä soittaa :whistle: ....mitä varten se oli kauheen huvittuneen olonen kun soitti sit mulle, et oot yrittänyt soittaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
uus jääkaappi piti tulla tänään ja se ei sitten tullukkaan....soitin ensin aamulla sille kylmäkone ukolle et moneltako tulee jos tulee.....sitten.....soitin puolelta päivin.....sitten soitin minuutin välein sen kännykkään kahden aikaan ( ei siis vastannut)....mies tuumas, et lopeta jo, et kattoo kännykkään ja 5 minuutin aikana 50 yritystä soittaa :whistle: ....mitä varten se oli kauheen huvittuneen olonen kun soitti sit mulle, et oot yrittänyt soittaa :whistle:

Miksköhän :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä