Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone sanoi klik :| voipi tulla se plik....yötä valmiiksi :wave: :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone sanoi klik :| voipi tulla se plik....yötä valmiiksi :wave: :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mitä te taas duunaatte, kun vstauksiin menee puoli tuntia![]()
....ettäkö oo kuulleet sanan laskua...vain nopeat elävät :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:![]()
Pikkiksen koneessa asuu tämmönen akunsyöjä hirviö |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:![]()
Pikkiksen koneessa asuu tämmönen akunsyöjä hirviö |O |O |O
rastiko se tekee tuhoja?
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:![]()
Pikkiksen koneessa asuu tämmönen akunsyöjä hirviö |O |O |O
rastiko se tekee tuhoja?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:uus jääkaappi piti tulla tänään ja se ei sitten tullukkaan....soitin ensin aamulla sille kylmäkone ukolle et moneltako tulee jos tulee.....sitten.....soitin puolelta päivin.....sitten soitin minuutin välein sen kännykkään kahden aikaan ( ei siis vastannut)....mies tuumas, et lopeta jo, et kattoo kännykkään ja 5 minuutin aikana 50 yritystä soittaa....mitä varten se oli kauheen huvittuneen olonen kun soitti sit mulle, et oot yrittänyt soittaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Siis tämmönen akunsyöjä hirviö asuu Pikkiksen koneessa |O |O |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Siis tämmönen akunsyöjä hirviö asuu Pikkiksen koneessa |O |O |O
![]()
:attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
APUA |O |O |O |O ei mie tiiä......kertokaa kokeneemmat......
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()