KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
virus.gif

Taitaa kaikkien koneissa olla nyt joku tauti :o :o :o

:attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
virus.gif

Taitaa kaikkien koneissa olla nyt joku tauti :o :o :o

:attn: :attn: :attn:


nii taitaaki...tää rupee oleen iha perseestä koko toiminta et tällei ystävät hyljätää...kunnon koneet kehii!!!!!!!!!!!!!! |O

Just niin.....perhe voi syödä mun mielestä vaikka puuroo.....kunhan mammalla on kunnon pelit ja vehkeet.....NIIN |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|

Älä kato tommosii..... :o :o :o tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....

ei taas lepakko unia :laugh: :laugh:

:whistle: :whistle: :whistle: :laugh: :laugh:
 

Yhteistyössä