Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie nyt olisin niiku tääl.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie nyt olisin niiku tääl.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:![]()
Taitaa kaikkien koneissa olla nyt joku tauti![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomaatko kätsis,mie oon tääl eli mie laitoin lepakot nauhalle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:![]()
Taitaa kaikkien koneissa olla nyt joku tauti![]()
![]()
![]()
:attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:![]()
Taitaa kaikkien koneissa olla nyt joku tauti![]()
![]()
![]()
:attn: :attn: :attn:
nii taitaaki...tää rupee oleen iha perseestä koko toiminta et tällei ystävät hyljätää...kunnon koneet kehii!!!!!!!!!!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä kävi täällä aiemmin, mut kukaan ei suvainnut olla paikalla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä kävi täällä aiemmin, mut kukaan ei suvainnut olla paikalla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pikkis :attn: :attn: :attn: näitkö Kukiksen uuden nikin....tai siis sen mitä suunniteltiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pikkis :attn: :attn: :attn: näitkö Kukiksen uuden nikin....tai siis sen mitä suunniteltiin![]()
en...mikä mikä??
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pikkis :attn: :attn: :attn: näitkö Kukiksen uuden nikin....tai siis sen mitä suunniteltiin![]()
en...mikä mikä??
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Älä kato tommosii.....![]()
![]()
tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pikkis :attn: :attn: :attn: näitkö Kukiksen uuden nikin....tai siis sen mitä suunniteltiin![]()
en...mikä mikä??
Peräpään asiantuntija :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Älä kato tommosii.....![]()
![]()
tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....
ei taas lepakko unia![]()
![]()