## KETJUNTAPPAJAT OSA 5 ##

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä palasin, käytin lasta hammaslääkärissä (kylläkin autolla etten tuolilla :D )
sä kun olet tullut meidän iloksi tähän ketjuun niin saat sinäkin lempinimen..olet vakkis :)
Jepujee :D
olikos reikii? :D
Ei kun käytiin hammasrautojen takia. Laittoi uudet rautalangat tai mitä ne nyt onkaan. Vielä jatkuu oikominen ainakin keväälle.

 
Tääl on taas ollut kunnon tappomeinikin päällä kun on ketju saatu hengiltä |O :/

Mulla on korvat täynnä räkää |O |O Ihan tukossa molemmat :/ Otsasta se on onneksi hävinnyt jo pois. Luulis noiden antibioottien auttavan myös mahdolliseen korvatulehdukseen tai sit on vaan limakalvot niin turvoksissa että vaikuttaa korviin saakka. Pitäis varmaan hakea apteekista jotain allergialääkettä. Nenäsumutetta löytyy mutta tuskin toimii tuohon korvien tukkoisuuteen. Hittoperkele sanon minä |O
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tääl on taas ollut kunnon tappomeinikin päällä kun on ketju saatu hengiltä |O :/

Mulla on korvat täynnä räkää |O |O Ihan tukossa molemmat :/ Otsasta se on onneksi hävinnyt jo pois. Luulis noiden antibioottien auttavan myös mahdolliseen korvatulehdukseen tai sit on vaan limakalvot niin turvoksissa että vaikuttaa korviin saakka. Pitäis varmaan hakea apteekista jotain allergialääkettä. Nenäsumutetta löytyy mutta tuskin toimii tuohon korvien tukkoisuuteen. Hittoperkele sanon minä |O
:hug:
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tääl on taas ollut kunnon tappomeinikin päällä kun on ketju saatu hengiltä |O :/

Mulla on korvat täynnä räkää |O |O Ihan tukossa molemmat :/ Otsasta se on onneksi hävinnyt jo pois. Luulis noiden antibioottien auttavan myös mahdolliseen korvatulehdukseen tai sit on vaan limakalvot niin turvoksissa että vaikuttaa korviin saakka. Pitäis varmaan hakea apteekista jotain allergialääkettä. Nenäsumutetta löytyy mutta tuskin toimii tuohon korvien tukkoisuuteen. Hittoperkele sanon minä |O
:hug: :hug:
 

Yhteistyössä