## KETJUNTAPPAJAT OSA 5 ##

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
meinaatko muute ruveta kattoon tota suomen unelmien poikamiestä?miust siit tyypist ainaki lehtikuvien perusteella o unelmat aika kaukana. :eek: :x mie ekan jakson ainaki katon.
Pakko kai sitä on ruveta kattomaan :LOL: Se mies on kyllä järkky :LOL: :x :x Anteeks :ashamed: Mutta se katse on pelottava ja jotenkin niljakkaan olonen tyyppi... ja noi sen "meriitit" :eek: Olis ny ollu joku vähän vanhempi "herrasmies", joku vaikka lääkäri... tai joku kartanon poika tai ihan joku muu, mutta tollanen..... :headwall: Tästä tulee ihan samanlaista sontaa kun mitä se miljonääri- jussi sillon oli :LOL:
mie kans luulen et tasoltaa tää tulee olemaa just sen miljonääri-jussin luokkaa ja ne naiset o kuiteski jotai ihme haahkoja...anteeks nyt vaa,jos tääl vaik pyörii joku niist hehkeist naisist... :D :whistle:
Yks niistä "hehkeistä" oli mun puolituttu. Suoraan sanottuna sellanen lut**. Ei tota voi nätistikään sanoa :saint: Sillä on ollu vuosikaudet jo aika kyseenalanen maine. Kun se tunnetaan sellasena helppona ja varmana nakkina. JA sitä pidetään vähän yksinkertasena... Pikkasen huvitti nähä se sitten kyseisessä ohjelmassa... :D
Mä oon ihan kauhee... Mutta siis noin vaan kaikki siitä puhuu... en mä oo mitään sanonu :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mun mielestä sinkkuäidille sulhanen oli siitä hyvä ja toimiva formaatti, että ihmiset siinä oli jo aikuisia ja suht fiksuja. Se oli sellasta rauhallista ja aitoa meininkiä. Mukavaa kattella. Mut jos tosta poikamiehestä tulee sellasta kun miljonääri-jussi oli, niin sitä tuntee vaan myötähäpeää niitten kilpailijoitten puolesta. Se oli niin tekemällä tehty kaiken lisäks... en tykänny...

miulle ei se sinkkuäidille sulhanen napannu ollekaa,en tykänny yhtää...
No entäs maajussit? Katoikko sitä? Se oli meillä ainakin ihan suosikki, kummallakin kertaa kun tuli :D
 
muutes mie näin viime yön sellasta unta et pikkis rupes vaatimaa miu sähkäriosotetta ja puhelinnumeroo ja sit annoin ne sille ni se rupes soittelee hirmu pitkii puheluita ja mies ei oikei tykänny..en oo iha varma et olikse tipsu vai kuka se nyt sit ois ollu ku kans halus miu puhelinnumeron joho sanoin et en voi ehkä antaa ku mies ei tykkää jos kaikki soittelee miulle.ni sit se sano et ei hän soittele laittaa vaa tekstareita... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Miulla näkyy muuten rohviilissa nyt kunnon kuva tästä miun eturepusta, kamu kun sen näki niin kyseli josko jättiläistä kasvattelen siellä?!?! :LOL:
Ihana masu :heart: Mulla oli suunnilleen saman kokonen samoilla viikoilla ja ihan saman lauseen kuulin aika usein :D
Ai katsos! :D Kiva kun on kohtalotoveriki! Tuntuu et kaikilla niin sievä masu, ja ittellä tällänen rellukka.. Tuttu 22+viikolla, ja sillä PIENEMPI massu!! :eek:
Rellukka :eek: Sun masu on sievä ja soma :heart: :heart: :heart: Toisilla näkyy tosi myöhäsessä vaiheessa. Mulla moni kyseli noilla 22+ viikoilla, että joko kohta on lähtö :eek: :LOL: Mulla kasvo vaan suoraan eteenpäin sellanen hervottoman kokonen pallo. Istukka oli jotenkin sillain, että sekin vaikutti tuohon miltä masu näytti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mun mielestä sinkkuäidille sulhanen oli siitä hyvä ja toimiva formaatti, että ihmiset siinä oli jo aikuisia ja suht fiksuja. Se oli sellasta rauhallista ja aitoa meininkiä. Mukavaa kattella. Mut jos tosta poikamiehestä tulee sellasta kun miljonääri-jussi oli, niin sitä tuntee vaan myötähäpeää niitten kilpailijoitten puolesta. Se oli niin tekemällä tehty kaiken lisäks... en tykänny...

miulle ei se sinkkuäidille sulhanen napannu ollekaa,en tykänny yhtää...
No entäs maajussit? Katoikko sitä? Se oli meillä ainakin ihan suosikki, kummallakin kertaa kun tuli :D

eka kauven katoin,mut tää toine jäi vähä vähemmälle kattomiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
muutes mie näin viime yön sellasta unta et pikkis rupes vaatimaa miu sähkäriosotetta ja puhelinnumeroo ja sit annoin ne sille ni se rupes soittelee hirmu pitkii puheluita ja mies ei oikei tykänny..en oo iha varma et olikse tipsu vai kuka se nyt sit ois ollu ku kans halus miu puhelinnumeron joho sanoin et en voi ehkä antaa ku mies ei tykkää jos kaikki soittelee miulle.ni sit se sano et ei hän soittele laittaa vaa tekstareita... :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Eikö oo ihanaa kun me tungetaan sun uniin? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
muutes mie näin viime yön sellasta unta et pikkis rupes vaatimaa miu sähkäriosotetta ja puhelinnumeroo ja sit annoin ne sille ni se rupes soittelee hirmu pitkii puheluita ja mies ei oikei tykänny..en oo iha varma et olikse tipsu vai kuka se nyt sit ois ollu ku kans halus miu puhelinnumeron joho sanoin et en voi ehkä antaa ku mies ei tykkää jos kaikki soittelee miulle.ni sit se sano et ei hän soittele laittaa vaa tekstareita... :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Eikö oo ihanaa kun me tungetaan sun uniin? :heart:
on... :LOL: :D :heart:

 
Mä oon kyllä tyhmä kun mä en oo nukkumassa. Viime yö jäi taas vähille unille, joten kantsis nyt nukkua kun poikakin nukkuu... mutta kun ei malta. Menee päivä ihan hukkaan sitten... Ja on niin mukava ottaa välillä tätä omaa aikaa :D
 
Mä jäin ihmettelemään kun mulla ei oo mitään kotihommia :eek: Ei tiskikoneen tyhjennystä, ei pyykinpesua, ei imurointia, luuttuamista, pölyjen pyyhkimistä, vessojen pesua, yleistä järjestelemistä... ei mitään :eek: Ruuatkin tein lapselle jo eilen. :eek: :eek:
 

Yhteistyössä