KETJUNTAPPAJAT osa 27

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
no meidän piti aamulla tehä niin, et mä meen noitten muksujen kans junalla seinäjoelle ja ukko tulee hurriksen kans perästä autolla.......no arvatkaa, myöhästyttiin minuutilla junasta ja lapset itkee ja koko homma pilalla.......no tehtiin sitten niin, et mentiin kaikki autolla seinäjoelle ja tulin sit kaikkien lasten kans junalla pois...hurriskin tuli junalla ja kiljui ja huusi junassa...joka metikös oli muka karhu :eek:
:LOL: teil o olt kiva reissu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
no meidän piti aamulla tehä niin, et mä meen noitten muksujen kans junalla seinäjoelle ja ukko tulee hurriksen kans perästä autolla.......no arvatkaa, myöhästyttiin minuutilla junasta ja lapset itkee ja koko homma pilalla.......no tehtiin sitten niin, et mentiin kaikki autolla seinäjoelle ja tulin sit kaikkien lasten kans junalla pois...hurriskin tuli junalla ja kiljui ja huusi junassa...joka metikös oli muka karhu :eek:
voi hittolainen...tuollaiset minuutin myöhästymiset ottaa kyl päähän :/ :hug:

ja ne karhut sais painuu jo talviunille hurrista kiusimasta :kieh: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä kerkesin nyt vasta koneeelle kun ukon veli ja sisko tuli kylään tos illalla....ihan vaan kerroin, ku teitä täytyy niinku tämäkin asia kiinnostaa :D
aina täytyy informoida meitä asiast ku asiast...tosin siu ois pitäny tulla heti kertomaa ku ne tuli teille. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
mä oon ihmetellytki mihin mein jätesäkit ja kimalleliimat on kadonnut ...mutta hasselihan ne on ottanut uusiokäyttöön :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Onks sun kaikki rintaliivit muuten tallella :whistle: :whistle:

ne on poltettu roviolla...ainaski kaarituelliset :kieh: :kieh:
:eek: :eek: miks....
ne kaaret ei kestä mein pesukoneessa vaan menee ihan mutkalle :kieh:

 

Yhteistyössä