Vaan nyt ois taas aika sanoa guutnait swiit driiims evribadi
=)
:hug: :heart: :heart: :heart: :wave: :wave: :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai perskuttasrallaa...mullahan on taas auto käytössä ku äijä on poissa =)![]()
![]()
Shoppaileen![]()
![]()
Mä kävin jo tänäänNyt vaan ootellaan että alkaa stockan hullut päivät
![]()
Mitäs ostit tänään.....hullut päivät on ens viikolla![]()
sokokselta itselleni espritin pitkähihaisia trikoopaitoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Vaan nyt ois taas aika sanoa guutnait swiit driiims evribadi=)
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi jestas ku kaikki repii miuta joka paikkaa.
oot sie taas ihan juntturas :hug:
ainaha mie oon,mut nyt ol kyse siitä et ensiks soitti tyttö sit keskimmäine höpötti ja viel poikaki höpötti taas kaikkee...nyt ne on laitettu nukkumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi jestas ku kaikki repii miuta joka paikkaa.
oot sie taas ihan juntturas :hug:
ainaha mie oon,mut nyt ol kyse siitä et ensiks soitti tyttö sit keskimmäine höpötti ja viel poikaki höpötti taas kaikkee...nyt ne on laitettu nukkumaa.
![]()
![]()
mie taisin vähän lukee väärin :ashamed: .....Mut hyvä ku nyt on rauha mökissä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Vaan nyt ois taas aika sanoa guutnait swiit driiims evribadi=)
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kyl miekii taijan häippästä,ku kelloki on jo iha kauhee paljo...hyvät yöt ja huomisee.:hug:
:heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: taasko uus ketju, johan työ osaatte ketjut tappaa kunnolla![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäpäs iha ite kiviselle tänää kuuluu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäpäs iha ite kiviselle tänää kuuluu?![]()
shopping but not fucking![]()
pakotin mun serkun, joka asuu englannissa ostaan disneystoresta mun kakruille joululahjoja...laitoin kyl sen tilille rahaa ja käy siis mun puolesta ostoksilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäpäs iha ite kiviselle tänää kuuluu?![]()
pakotin mun serkun, joka asuu englannissa ostaan disneystoresta mun kakruille joululahjoja...laitoin kyl sen tilille rahaa ja käy siis mun puolesta ostoksilla![]()
mie jo aattelin et on se kivine raju naine,sanoo vaa et alaha ostaa lahjoja ja maksa kans.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäpäs iha ite kiviselle tänää kuuluu?![]()
mie jo aattelin et on se kivine raju naine,sanoo vaa et alaha ostaa lahjoja ja maksa kans.
![]()
![]()
vois tulla aika köyhät lahjat ku se mun serkku on opiskelija![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäpäs iha ite kiviselle tänää kuuluu?![]()
![]()
![]()
no mut niil mentäs mitä saatas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil on olkkari kuin hävityksen kauhistus ja kakrut teki kapinan siivouksen suhteen :kieh: En kyl lukenut noille iltasatua ku ei leikkien jälkiä suostuttu siivoomaan :kieh: Ja huomen olis tulossa anoppi ja appiukko tänne vahtii noita kolmea illalla kun mun pitää olla huomisilta töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäpäs iha ite kiviselle tänää kuuluu?![]()
![]()
![]()
no mut niil mentäs mitä saatas.![]()
Kaikille kolmelle disneystoren muovipussi lahjaksi siis![]()
![]()
![]()