###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä luin tuota blume-ketjua ja reaktio oli niin ku tällainen :eek: :/ kui joku viittii nähdä vaivaa valehdellakseen ittestään palstalla tai ylipäätään missään. :eek:
miulta on menny nyt ohitte,siis joku valehtelee ittestää,siis tä....pitää mennä lukaseen.
Väittää olevansa oikeuslääkäri vai mikä lie. Ikänsä puolesta ei pysty olemaan ku erikoistumiseen menee sellaiset 6-vuotta sen jälkeen kun on kolmen vuoden eurolääkäri-vaihe takana lääkiksen jälkeen ja on saanut lääketieteen lisensiaatin paperit. Lisäksi kerännyt omiksi kuviksi väittämiään kuvia eri henkilöiden blogeista tai joiltain nettisivuilta.
en mie jaksanu sitä lukee.no kaikenlaisii hörhöjä sitä on olemas,en mie ainakaa jaksas esittää ketää muuta ku iha vaa itteeni...eikä itteeni tartte esittää ku tää tulee iha luonnostaa. :LOL:

nii justiinsa. luulisi kyllä että jossain vaiheessa ei edes muistaisi että mitä on ittestään kertonut jos valehtelee kaikille kaiken aikaa kaikkialla... :LOL:
niimpä. :D
 
esikoine osti keskimmäiselle parit vihot ja kyniä,ku se tykkää ihan hirveesti piirrellä ni toine on nii mahottoman onnelline ja kehu siskoosa.sanoin että nauti nyt niistä kehuista,ilta ku koittaa ni oot jo taas ihan paska sisko. :D :D :D voi noita lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
esikoine osti keskimmäiselle parit vihot ja kyniä,ku se tykkää ihan hirveesti piirrellä ni toine on nii mahottoman onnelline ja kehu siskoosa.sanoin että nauti nyt niistä kehuista,ilta ku koittaa ni oot jo taas ihan paska sisko. :D :D :D voi noita lapsia.
Ihania noi sisarukset välillä. Meillä kanssa välillä ollaan niin ystäviä keskenään ja välillä taas ovat ku toistensa pahimmat vastustajat. Enimmäkseen noi onneksi sovussa on, ainakin vielä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
esikoine osti keskimmäiselle parit vihot ja kyniä,ku se tykkää ihan hirveesti piirrellä ni toine on nii mahottoman onnelline ja kehu siskoosa.sanoin että nauti nyt niistä kehuista,ilta ku koittaa ni oot jo taas ihan paska sisko. :D :D :D voi noita lapsia.
Ihania noi sisarukset välillä. Meillä kanssa välillä ollaan niin ystäviä keskenään ja välillä taas ovat ku toistensa pahimmat vastustajat. Enimmäkseen noi onneksi sovussa on, ainakin vielä :D
kuulostaa nii tutulta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tarttis alkaa kohta vääntää lihapullia :p
miu pitäs heittää pizza uunii ja tehhä pikku salaatti.
pizzaaaaaa :p :p :p
paitsi että mie en sitä syö ku on sellasta kaupan metripizzaa,mie syön vaa omatekemii ja kotipizzan tekeleitä.........vähänkö oon rajotteinen ihmine. :LOL: :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tarttis alkaa kohta vääntää lihapullia :p
miu pitäs heittää pizza uunii ja tehhä pikku salaatti.
pizzaaaaaa :p :p :p
paitsi että mie en sitä syö ku on sellasta kaupan metripizzaa,mie syön vaa omatekemii ja kotipizzan tekeleitä.........vähänkö oon rajotteinen ihmine. :LOL: :p :LOL:
no yäks, en mäkään tykkää siitä metripizzasta :$

vaan kyllä se on nyt mentävä laittaan ruokaa että ehtii hakeen noi tuholaiset kotiakin säädylliseen aikaan. :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tarttis alkaa kohta vääntää lihapullia :p
miu pitäs heittää pizza uunii ja tehhä pikku salaatti.
pizzaaaaaa :p :p :p
paitsi että mie en sitä syö ku on sellasta kaupan metripizzaa,mie syön vaa omatekemii ja kotipizzan tekeleitä.........vähänkö oon rajotteinen ihmine. :LOL: :p :LOL:
no yäks, en mäkään tykkää siitä metripizzasta :$

vaan kyllä se on nyt mentävä laittaan ruokaa että ehtii hakeen noi tuholaiset kotiakin säädylliseen aikaan. :D :wave:
okke,nähhää ja moikkelis. :wave: :wave: :D
 
Tänään olin sitten siellä sairaalasssa ja se oli nopee käynti ja antoivat mulle ekan pillerin. Toistaiseksi ei oo tapahtunut mitään. Olen nyt siis kotona ja sunnuntaiaamuna mennään isännän kanssa sairaalaan ottamaan niitä sytotecceja joilla se tyhjennys pitäisi käynnistyä...toivotaan ettei joutuisi kaavintaan. Mulla ei oo yhtään vuotoa edelleenkään, oudon sitkeässä tämä kun on kuitenkin jo pari viikkoa ainakin ollut kuolleena kohdussa. mun ensimmäisessä keskenmenossa sikiö tuli itsestään ulos. Saa nähdä kuinka huonooon kuntoon sitä sitten menee kun vuoto alkaa :( .
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Tänään olin sitten siellä sairaalasssa ja se oli nopee käynti ja antoivat mulle ekan pillerin. Toistaiseksi ei oo tapahtunut mitään. Olen nyt siis kotona ja sunnuntaiaamuna mennään isännän kanssa sairaalaan ottamaan niitä sytotecceja joilla se tyhjennys pitäisi käynnistyä...toivotaan ettei joutuisi kaavintaan. Mulla ei oo yhtään vuotoa edelleenkään, oudon sitkeässä tämä kun on kuitenkin jo pari viikkoa ainakin ollut kuolleena kohdussa. mun ensimmäisessä keskenmenossa sikiö tuli itsestään ulos. Saa nähdä kuinka huonooon kuntoon sitä sitten menee kun vuoto alkaa :( .
:hug: :hug: sul on kyl tosi rankkaa :hug: :hug: minen osaa sanoa mitään ni halin :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Tänään olin sitten siellä sairaalasssa ja se oli nopee käynti ja antoivat mulle ekan pillerin. Toistaiseksi ei oo tapahtunut mitään. Olen nyt siis kotona ja sunnuntaiaamuna mennään isännän kanssa sairaalaan ottamaan niitä sytotecceja joilla se tyhjennys pitäisi käynnistyä...toivotaan ettei joutuisi kaavintaan. Mulla ei oo yhtään vuotoa edelleenkään, oudon sitkeässä tämä kun on kuitenkin jo pari viikkoa ainakin ollut kuolleena kohdussa. mun ensimmäisessä keskenmenossa sikiö tuli itsestään ulos. Saa nähdä kuinka huonooon kuntoon sitä sitten menee kun vuoto alkaa :( .
Nimim. kolme kertaa ton läpikäyneenä sanon, että tsemppiä vaikka se ehkä vähän myöhässä nyt tuleekin. :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil on siivottu koti lattiasta kattoon ja kaikki siltä väliltä. Ja vannotin noita muksuja pitään huoneensa siistissä kunnossa ja jos ei siivoaminen maistu ni lentää lelut armotta roskiin. Mä oon julma :kieh: :D
Mä siivosin perjantaina, mutta nyt on jo sen näköstä etten ois koskaan siivonnut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil on siivottu koti lattiasta kattoon ja kaikki siltä väliltä. Ja vannotin noita muksuja pitään huoneensa siistissä kunnossa ja jos ei siivoaminen maistu ni lentää lelut armotta roskiin. Mä oon julma :kieh: :D
Mä siivosin perjantaina, mutta nyt on jo sen näköstä etten ois koskaan siivonnut.
Näin meilläkin...tähän asti. Nyt astui uusi kuri ja järjestys tähän taloon. Hermot meni jatkuvaan sekasortoon ja siihen että siivoaminen tuntuu turhalta kun hetken päästä kaikki lelut on kipattu lattialle ja koko kämppä yhtä kaaosta. Toki noi saa leikkiä ja levittää lelunsa lattialle mutta tietävät nyt oikeasti että leikkien jäljet on siivottava tai kohta ei ole leluja mitä siivota. :kieh: :D Itekki oon ollut laiska komentaan siivoamisessa. :ashamed:
 
Tarttiskohan hommata tuohon naaman eteen sellainen joku kuolakippo ku jonnekin toi kaikki sylki tarttis saada. Nieleminen sattuu sen verran että ei hotsita nieleskellä :kieh:

ukko pjärkkele tartuttanu jotain poikapöpöjä ku on pussannu, ei mulla muuten olis kurkku kipeenä :/ :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tarttiskohan hommata tuohon naaman eteen sellainen joku kuolakippo ku jonnekin toi kaikki sylki tarttis saada. Nieleminen sattuu sen verran että ei hotsita nieleskellä :kieh:

ukko pjärkkele tartuttanu jotain poikapöpöjä ku on pussannu, ei mulla muuten olis kurkku kipeenä :/ :|
senkin ukko. :kieh: :kieh: :kieh: tartuta sille oikei sellaset kunnon akkapöpöt. :LOL: :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tarttiskohan hommata tuohon naaman eteen sellainen joku kuolakippo ku jonnekin toi kaikki sylki tarttis saada. Nieleminen sattuu sen verran että ei hotsita nieleskellä :kieh:

ukko pjärkkele tartuttanu jotain poikapöpöjä ku on pussannu, ei mulla muuten olis kurkku kipeenä :/ :|
senkin ukko. :kieh: :kieh: :kieh: tartuta sille oikei sellaset kunnon akkapöpöt. :LOL: :hug: :hug: :hug:
ei mulla mitään akkapöpöjä oo ku oon sellanen puhtonen tytteli :D :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tarttiskohan hommata tuohon naaman eteen sellainen joku kuolakippo ku jonnekin toi kaikki sylki tarttis saada. Nieleminen sattuu sen verran että ei hotsita nieleskellä :kieh:

ukko pjärkkele tartuttanu jotain poikapöpöjä ku on pussannu, ei mulla muuten olis kurkku kipeenä :/ :|
senkin ukko. :kieh: :kieh: :kieh: tartuta sille oikei sellaset kunnon akkapöpöt. :LOL: :hug: :hug: :hug:
ei mulla mitään akkapöpöjä oo ku oon sellanen puhtonen tytteli :D :xmas: :LOL:
ja oikei superhyper siveelline. :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä