###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja taas täällä :ashamed: :D
Määki oon mutta kohta pitää kyl taas mennä, taksivakkis ajaa jälleen...
jaahas, että taas keikkaa pukkaa :D
Tyypillinen maanantai... :D Lumityötki pitäs tehä, valkosta paskaa on pukannu taas taivaalta :kieh:
lumentulo vois kyllä loppua :kieh: tännekin on taas luvattu kunnon lumimyräkkää ensi yöksi ja huomiseksi. Postilaatikollekaan ei pääse ilman lumikolaa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja taas täällä :ashamed: :D
Määki oon mutta kohta pitää kyl taas mennä, taksivakkis ajaa jälleen...
jaahas, että taas keikkaa pukkaa :D
Tyypillinen maanantai... :D Lumityötki pitäs tehä, valkosta paskaa on pukannu taas taivaalta :kieh:
lumentulo vois kyllä loppua :kieh: tännekin on taas luvattu kunnon lumimyräkkää ensi yöksi ja huomiseksi. Postilaatikollekaan ei pääse ilman lumikolaa :kieh:
Tääl näky kyllä aurinko ku heräilin tos yhden aikaan, ihana valoilmiö :heart: Mut ei ollu pallis pukannu aamulla lumia nii onkai se vissii lähettävä meikäläisen... Ja hakia sitte kuopus jumpasta ku puolelta loppuu se. Nii että se on morotus tällä kertaa, pittää palata linjoille taas jollonki :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja taas täällä :ashamed: :D
Määki oon mutta kohta pitää kyl taas mennä, taksivakkis ajaa jälleen...
jaahas, että taas keikkaa pukkaa :D
Tyypillinen maanantai... :D Lumityötki pitäs tehä, valkosta paskaa on pukannu taas taivaalta :kieh:
lumentulo vois kyllä loppua :kieh: tännekin on taas luvattu kunnon lumimyräkkää ensi yöksi ja huomiseksi. Postilaatikollekaan ei pääse ilman lumikolaa :kieh:
Tääl näky kyllä aurinko ku heräilin tos yhden aikaan, ihana valoilmiö :heart: Mut ei ollu pallis pukannu aamulla lumia nii onkai se vissii lähettävä meikäläisen... Ja hakia sitte kuopus jumpasta ku puolelta loppuu se. Nii että se on morotus tällä kertaa, pittää palata linjoille taas jollonki :wave:

soon moro :D :wave:
 
:'( mulla nyt ei surulliset uutiset lopu :headwall: . Eli olin yksityisellä tänään illansuussa ja siellä todettiin että kohdussa oon vielä tavaraa ja taas lähetettä sairaalaan ja huomenna soittamaan sinne :kieh: eli ilmeisesti uudestaan sama lääkkeellinen tyhjennys ja sitten kaavintaan :headwall: . Eikö tää oo koskaan ohi??????
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun täytyy syksyllä mennä töihin ja ei huvittais enkä raaskis laittaa lapsia vielä hoitoon. Hoitopaikkahakemuksenkin laitoin just postiin.
Toi on aika iso juttu kyllä. Mä en tiedä kuka meillä parkui eniten kun lapset menivät hoitoon tääl Suomessa (siis minä vai lapset)? Noita kyllä jännitti suomalainen päiväkoti ja esikoulu ihan älyttömästi. Espanjassa päiväkotiin laittaminen tuntui jotenkin helpommalta jostain ihmeen syystä. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meidän kuopus oppi potalle eilen :D
Hienoa =) :flower:

Mein kuopus oppi pois potalta :D :LOL: Sitä aina välillä "vauvattaa" ja haluaa potalle vaikka on jo pidemmän aikaa luonnistunut vessanpytyllä istumisetkin.
:LOL: Sellaista se tuntuu meilläkin esikoisella olevan että välillä pytyllä ja sitten taas potalla. Ja tänään tuo pissasi PURKKIIN :LOL: eli ongelmanahan oli jokin aika sitten kun pissanäyte olis pitänyt hältä saada niin se ettei suostunut siihen pissaamaan. Ei saatu sitten näytettä ollenkaan ja kuumekin laski. Tänään hän sitten löysi kaapista ne purkit ja halus väen vängällä pissata niihin et nyt olis näytteitä tutkittavaksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun täytyy syksyllä mennä töihin ja ei huvittais enkä raaskis laittaa lapsia vielä hoitoon. Hoitopaikkahakemuksenkin laitoin just postiin.
Toi on aika iso juttu kyllä. Mä en tiedä kuka meillä parkui eniten kun lapset menivät hoitoon tääl Suomessa (siis minä vai lapset)? Noita kyllä jännitti suomalainen päiväkoti ja esikoulu ihan älyttömästi. Espanjassa päiväkotiin laittaminen tuntui jotenkin helpommalta jostain ihmeen syystä. :eek:
Juu mää laitoin hoitotarpeen alkamaan jo viikkoo ennen kuin mun työt alkaa et voidaan harjoitella yhdessä hoitoon menemistä ja siellä olemista jos se sitten olis helpompaa...
 

Yhteistyössä