###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Hellou taas pitkästä aikaa :wave: :wave:
Mitäs tänne kuuluu? Erkalle :hug: ja peukutukset maanantaille että tyhjennys olis onnistunut ja pääsette pian uudestaan yrittämään. :hug:

Mie täällä ihmettelen mihin aika oikein katoaa ja kuka on käynyt vaihtamassa tuon isoimman äitin vauvan isoon tyttöön joka syksyllä ois eskariin lähdössä :eek:
Ja pienin vauvakin on jo 4kk, huoh kohta sekin jo mennä viilettää muiden mukana. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
No voe pjaska :/ :( Mein luottopuutarhuri, joka on vuosia käynyt katkoon pihan palmuista kuivat lehvät pois, meni ja tippui tuollaisen latvasta ja katkaisi koipensa. Onneksi ei pahemmin käynyt kuitenkaan. Turvavaljaat oli pettänyt :(



Aivan ihana ihminen tuo puutarhuri. Jäi ne kuivat lehvätki latvaan. Toivottavasti ei tipu kenenkään niskaan palmuista mitään ennen ku ehin ettiin toisen katkoon ne lehvät ennen kevättalven myrskyjä. :/ Niin, meillä siis kämppä tuol toisessa kotimaassa (nyt vuokralla).
Vähänkö tavasin tuota alkua.... :LOL: ihmettelin et miten ihmeessä palmuja pihalla :whistle: täällä kylmässä Suomessa :LOL: . Sitten vasta luin tuon lopun. Onkos ne kuivat lehvät sitten painavia tms. että voivat aiheuttaa ihmisille jotain jos putoovat?

No ei ne kuivat lehvät kauhean painavia ole, ainakaan jos vertaa puun oksaan mutta huonosti voipi käydä kuiteskin jos tipahtaa niskaan sellainen parimetrinen palmunlehvä. Noi palmut pitää putsata joka vuosi ku kuivuu vanhat lehvät uusien tilalta pois. Täytyy huomenna yrittää saada joku toinen "apinamies" kipeen palmuihin. Ärsyttää vaan hoidella Suomesta käsin noita juttuja.
 
Pizza uunissa :p :p :p :p !

Naapurin vasikan kokoiset koirat on taas tuossa vapaana ja karkailevat toisten pihoihin ja ajotiellä keskellä jolkottavat :headwall: :kieh: . Tuo toinen naapuri puolestaan pelkää aina että nuo jättikoirat syö heidän pikkku Pupen kun säntäilevät päättömästi toisten tonteille. Ei toi kyl lapsienkaan kannalta kivaa ole kun ovat aika arvaamattomia kuitenkin ja pelottavan kokoisia nuo koirat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:p :p :p
lettuja, mansikkahilloa ja kermavaahtoa :p :p :p
Mulle ja!

:p :p :p :p :p
sä myöhästyit, tai olis meil vielä sitä mansikkahilloa *ojentaa hillopurnukkaa ja lusikan* :D :D :LOL:
No pöh :( Ja ukkoki valtas välissä tietsikan. Ja Eskoa piti jahdata eteisen kaapista :D
kaappihomo gerbiili :eek: :D :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:p :p :p
lettuja, mansikkahilloa ja kermavaahtoa :p :p :p
Mulle ja!

:p :p :p :p :p
sä myöhästyit, tai olis meil vielä sitä mansikkahilloa *ojentaa hillopurnukkaa ja lusikan* :D :D :LOL:
No pöh :( Ja ukkoki valtas välissä tietsikan. Ja Eskoa piti jahdata eteisen kaapista :D
kaappihomo gerbiili :eek: :D :LOL:
Esko on chinchilla :D :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:p :p :p
lettuja, mansikkahilloa ja kermavaahtoa :p :p :p
Mulle ja!

:p :p :p :p :p
sä myöhästyit, tai olis meil vielä sitä mansikkahilloa *ojentaa hillopurnukkaa ja lusikan* :D :D :LOL:
No pöh :( Ja ukkoki valtas välissä tietsikan. Ja Eskoa piti jahdata eteisen kaapista :D
kaappihomo gerbiili :eek: :D :LOL:
Esko on chinchilla :D :heart: :heart:
:D :LOL: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
on ilmoja pidellyt...mun perätoosassa siis, helkkari ku on pieru taas jossain eksyksissä :kieh:
Sun pierut on kaikki mulla :kieh: :kieh: Mä oon moukaroinu hirveitä lettuja koko illan hajun kanssa :ashamed: *kun kerta taas tälle linjalle lähettiin*
Pidä hyvänäs ja ota tää eksynyt pruutta kans kun mä en halua sitä :kieh: :D :LOL:
 

Yhteistyössä