###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Annoin isännän laikata mun hiukset...10 senttiä ainakin pois pituudesta. Se leikkaa meinaan todella suoraan :D . Mulla kun ei mitään varsinaista kampausta ole kun on pitkät hiukset niiin onnistuu tuo homma.
Mä käyn suosiolla kampaajalla, mun ukko jos sais mun hiukset leikata ni vetäis millin siiliksi koneella ku ei muutakaan osaa :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mulla on elohiiri pakarassa. :(
Miten voi elohiiri olla pakarassa? :LOL:
Voi se sinnekin eksyä :LOL: Vissiin kuitenkin pienempi paha toi sykkivä persaus ku silmä :D
:LOL: :LOL: tai perssilmä
:LOL: :LOL: pelottavaa :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Annoin isännän laikata mun hiukset...10 senttiä ainakin pois pituudesta. Se leikkaa meinaan todella suoraan :D . Mulla kun ei mitään varsinaista kampausta ole kun on pitkät hiukset niiin onnistuu tuo homma.
Mä käyn suosiolla kampaajalla, mun ukko jos sais mun hiukset leikata ni vetäis millin siiliksi koneella ku ei muutakaan osaa :kieh: :LOL:
Huh! Se oliskin aikamoinen kampaus naiselle..ainakin jos on tottunut pitempään tukkaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Annoin isännän laikata mun hiukset...10 senttiä ainakin pois pituudesta. Se leikkaa meinaan todella suoraan :D . Mulla kun ei mitään varsinaista kampausta ole kun on pitkät hiukset niiin onnistuu tuo homma.
Mä käyn suosiolla kampaajalla, mun ukko jos sais mun hiukset leikata ni vetäis millin siiliksi koneella ku ei muutakaan osaa :kieh: :LOL:
Huh! Se oliskin aikamoinen kampaus naiselle..ainakin jos on tottunut pitempään tukkaan :LOL:
Kyl mä tykkään et mulla on karvaa päässä hiukka enempi kuin millin verran :D :LOL:
 
Voihan piip taas ton rippaajan juttuja. Mä en enää jaksa avata sen ketjuja, nyt vahongossa avasin sen, kun piti avata sen alapuolella oleva ketju. Miten joku voi ollakin noin hyvän rovon kehittänyt :xmas: :saint: :headwall: :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tulipa noista hiuksista mieleen että mun tyttö haluis lyhyet hiukset, tai siis sellaiset mitkä ulottuis justiinsa olkapäille. vaan kun en raaskis leikata kun tuolla on aina ollut tosi pitkät hiukset. Välillä vaan leikkaan kuivia latvoja pois.
Juu vois jälkikäteen harmittaa mitä tuli tehtyä jos reilusti lyhentäää!
 

Yhteistyössä