###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Hiljaista on juu ja määkin meen nyt nukuttaa tuota esikoista. Huomenna on kuopuksen synttärit ja vieraat tulee puoliltapäivin. Äitini kävi tänään meillä ja kerroin vauvauutiset....... Hänen reaktionsa oli uskomaton: suuttui silmittömästi ja sanoi ettei hänen sydämeensä mahdu kuin kaksi lastenlasta :eek: :| :snotty: . kaikkea muutakin lenteli suusta. Huomautteli mulle koulutuksestani, työpaikastani ym. ym. Kurjaa sellainen suhtautuminen. Onko kolme sitten liikaa???? muille en uskalla kertoakaan jos kaikki reagoivat noin. Tuli aika yksinäinen olo tämän "hankkeen" kanssa.
:hug: älä välitä äitis sanoista,toivottavasti ymmärtää muuttaa viel mielesä. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
iltaa tännekki vaik tääl on näköjää olt vähä hiljasta. :D :wave: vähänkö oli kiva käyvä äsken kelkalla potkuttelemassa. :D
Tuli heti mieleen tää mainos



http://www.youtube.com/watch?v=izBM0nwLo74

Vaan oikeasti kyl voin kuvitella että on ollut kivaa =)
:LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: melkeihä mie oon ku tuo emäntä.
 
Täällä pakkanen paukkuu eikä meillä taida ykskään auto käynnistyä :eek: ! kauppa-asioita olisi. No aurinko sentään paistaa kirkkaasti mut harmi ettei päästä ulos peuhaamaan. Nälkä kurnii...meen laittamaaan kalapuikkoja ja ranskalaisia perunoita uuniin :p Oon ottanut tosissani tuon vanhanaikaisen "syö kahden edestä" kehotuksen :LOL: . Oon lihonnut jo ainakin pari kiloa. Tarttis kyl varoa ettei taas tuu raskausdiabetes niin kuin viime raskaudessa ja silloin oltiinkin sitten loukkuposkena tomaatti/ruisleipälinjalla neuvolatätin käskystä :eek: . Mulla eka neuvolakäynti 20.1 jos siihen asti pieni pysyy matkassa.
 

Yhteistyössä