helou kivis :wave:
tosin mie tästä taas poistuilen tuonne tyttöjen vaatekaappeja penkomaan :wave:
terve ja adios :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:helou kivis :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kivine :wave: ...tulin pyörähtään pikasee.
kuin myös :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:perkele tää heitti miut pihalle. :kieh:
en oo,ku pitää kattoo viel miehen kaa sydämen asial nauhalt ja huomenna pitää herätä vähä aikasemmi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kivine :wave: ...tulin pyörähtään pikasee.
oot kymmeneen täällä :kieh:
höh sun kanssas :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en oo,ku pitää kattoo viel miehen kaa sydämen asial nauhalt ja huomenna pitää herätä vähä aikasemmi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kivine :wave: ...tulin pyörähtään pikasee.
mikä siul nyt on ku luovutit ilma jänkkäämistä. ootkos tulos kipeeks?...vitsi,vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:höh sun kanssas :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en oo,ku pitää kattoo viel miehen kaa sydämen asial nauhalt ja huomenna pitää herätä vähä aikasemmi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kivine :wave: ...tulin pyörähtään pikasee.
itte olit kuutamolla.Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:sinä lähdit pois, minä katselin koneeltani punaista palloas, ootin hetken aikaa ja yritin laittaa viestiä ja arvaan ettet murehdi tätä eroaaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hitto ku nauratti tänää tuon meije pojan kaa.oltii lenkillä ja sanoin että siulle pitäs hommata rannekello,ni poika kysyy mikä on rannekello?...ei turhan fiksu tapaus... ...selitin asian ja sitte se tajus...
mä kattelin kuvia mitä vois ostaa omaksiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:itte olit kuutamolla.Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:sinä lähdit pois, minä katselin koneeltani punaista palloas, ootin hetken aikaa ja yritin laittaa viestiä ja arvaan ettet murehdi tätä eroaaaaaaa
pikkisliini :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:sinä lähdit pois, minä katselin koneeltani punaista palloas, ootin hetken aikaa ja yritin laittaa viestiä ja arvaan ettet murehdi tätä eroaaaaaaa
ai jaa...mie ootin et oisit lopettanu kuutamol olemisen ni oisin haastanu siulle jotai,mut ei ni ei.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä kattelin kuvia mitä vois ostaa omaksiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:itte olit kuutamolla.Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:sinä lähdit pois, minä katselin koneeltani punaista palloas, ootin hetken aikaa ja yritin laittaa viestiä ja arvaan ettet murehdi tätä eroaaaaaaa
ehkä sie oot vähän.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oonkohan mä väsy, ku äskenoikeesti melki nukahdin tän koneen ääreen
:snotty: :snotty: tuota vihreetä kyl olis päässä :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mikä siul nyt on ku luovutit ilma jänkkäämistä. ootkos tulos kipeeks?...vitsi,vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:höh sun kanssas :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en oo,ku pitää kattoo viel miehen kaa sydämen asial nauhalt ja huomenna pitää herätä vähä aikasemmi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kivine :wave: ...tulin pyörähtään pikasee.
et ole..toi on ihan normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oonkohan mä väsy, ku äskenoikeesti melki nukahdin tän koneen ääreen
ihme kuula siulla ku ain siel on vihreetä mönjää. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::snotty: :snotty: tuota vihreetä kyl olis päässä :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mikä siul nyt on ku luovutit ilma jänkkäämistä. ootkos tulos kipeeks?...vitsi,vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:höh sun kanssas :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en oo,ku pitää kattoo viel miehen kaa sydämen asial nauhalt ja huomenna pitää herätä vähä aikasemmi.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kivine :wave: ...tulin pyörähtään pikasee.
jep,jep...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja :wave: :wave: ja laitetaas niinku mun lemppari biisikin soimaan
http://www.youtube.com/watch?v=jxfdDrKO8uM&feature=related