iltaa :wave: :wave:
tulipahan tanssittua pienet iltatanssit tyttöjen kera
mitäs te jorasitte?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:iltaa :wave: :wave:
no en mie oikein tiiä mitä se oli mutta jotain vanhaa iskelmää..mies kun kuunteli tossa koe-eläinpuistoa ni mitä sieltä nyt tuli ni sen tahtiin tanssittiin, oli oikein kunnon pyörähdykset ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:mitäs te jorasitte?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:iltaa :wave: :wave:
Mä otan kohta esikoisen kans Singstar-matsin
:attn: :attn: :attn: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai nii meil on tänää juhlapäivä,mitä tosin ei juhlita mitekää. ...myö ollaa oltu 17 vuotta kihloissa. :heart: :heart: :heart:
saatahan mie joskus tuolle ukolle näytää vähän hupakon luonnettakin häjyilyn lomassaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hellou muluseni huittisen hupakkoinen häjynen luonnoltaa ei tosiaankaa ees oo. :wave: :heart:
No sillon niitä sarvia, sitte keitettiin kaurapuuro iltapalaksi ja kärryytin makkarasiivuja pannulla. ja vielä lisää sarvia. Hyi saatana mä en syö enää ikinä mtnAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja moro vakainen :wave: ,mitä sie söit?
siulha on ollu oikee evästä poikinee.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:No sillon niitä sarvia, sitte keitettiin kaurapuuro iltapalaksi ja kärryytin makkarasiivuja pannulla. ja vielä lisää sarvia. Hyi saatana mä en syö enää ikinä mtnAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja moro vakainen :wave: ,mitä sie söit?
:x :x
Onnea....paljon paljon onnea.....ja lempeä laitetaan täält tulemaan tuleviks vuosiks.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::attn: :attn: :attn: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai nii meil on tänää juhlapäivä,mitä tosin ei juhlita mitekää. ...myö ollaa oltu 17 vuotta kihloissa. :heart: :heart: :heart:
siis mitä ihmettä...pallukka taas vei voiton täs kisas...hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ja oli nyt sitte lyhyestä virsi kaunis, mä lähen pallokalakorvan :heart: kans kattoon selviytyjät ku se tul just töistä ja saunasta.
Moroloikkaa murut :wave: :wave: :hug:
Heissulivei Vakainen :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ja oli nyt sitte lyhyestä virsi kaunis, mä lähen pallokalakorvan :heart: kans kattoon selviytyjät ku se tul just töistä ja saunasta.
Moroloikkaa murut :wave: :wave: :hug:
kiitoksii mahrottoman paljo. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Onnea....paljon paljon onnea.....ja lempeä laitetaan täält tulemaan tuleviks vuosiks.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::attn: :attn: :attn: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai nii meil on tänää juhlapäivä,mitä tosin ei juhlita mitekää. ...myö ollaa oltu 17 vuotta kihloissa. :heart: :heart: :heart:
ollos hyvä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitoksii mahrottoman paljo. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Onnea....paljon paljon onnea.....ja lempeä laitetaan täält tulemaan tuleviks vuosiks.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::attn: :attn: :attn: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai nii meil on tänää juhlapäivä,mitä tosin ei juhlita mitekää. ...myö ollaa oltu 17 vuotta kihloissa. :heart: :heart: :heart:
Nauhalle meniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:katoitko selviytyjät vai menikö nauhalle?
kyl sie kans helpolla annat........................... ...............siis periks.............Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Miun on ihan pakko antaa periksi ja mennä pissalle :kieh: