pakko ku kello on kymppi ja se on viikolla raja...nyt meen heippulit. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no kukis sun ohjelmas alkaa vasta puolen tunnin päästä, joten äläs karkaa :kieh:
pakko ku kello on kymppi ja se on viikolla raja...nyt meen heippulit. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no kukis sun ohjelmas alkaa vasta puolen tunnin päästä, joten äläs karkaa :kieh:
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mulla rupee olemaan pää aika tööt :| ....on niin väsy ettei enää saa nukuttua :/
:hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mulla rupee olemaan pää aika tööt :| ....on niin väsy ettei enää saa nukuttua :/
mä oon kans ihan tööt tänään ku on ollut tosi rankka päivä töissä ja ku tarhasta hain kakrut nii koko ilta oli yhtä kiukkua ja itkua :/
heippa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pakko ku kello on kymppi ja se on viikolla raja...nyt meen heippulit. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no kukis sun ohjelmas alkaa vasta puolen tunnin päästä, joten äläs karkaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja huittis häjyläine tulis saada ruotuun.... :kieh: ...se on oltava täällä puo ysiltä....tästä lähtien...joka ikisen :kieh:
just :kieh: .....ja täällähän ei sitten uhitella :kieh: ...ku meil on sopimuskirja takanaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja huittis häjyläine tulis saada ruotuun.... :kieh: ...se on oltava täällä puo ysiltä....tästä lähtien...joka ikisen :kieh:
nii justiinsa ja eilen se vaan uhitteli että tulee tänne omaan aikaansa :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
vautsi...hieno suoritus :flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meil oli pojan jalkki peli tänään....voittivat toisen 5-0 ja toisen 7-2 =)
nih :| :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:just :kieh: .....ja täällähän ei sitten uhitella :kieh: ...ku meil on sopimuskirja takanaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja huittis häjyläine tulis saada ruotuun.... :kieh: ...se on oltava täällä puo ysiltä....tästä lähtien...joka ikisen :kieh:
nii justiinsa ja eilen se vaan uhitteli että tulee tänne omaan aikaansa :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
ai niinkusta minkä takiaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies sanoi mulle et ne oli työkaverin kans kuunnellu radiota ja on aika huolissaan kyl minusta
ja jatkuu aina tuonne maaliskuulle saakka ku nykyisin ei ole edes talveakaan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:syksy tulee ku ulkona rupee pikku hiljaa hämärtämään :|
no kun uutisis oli tullut et lähes kaikilla sairaanhoitajilla ja lääkäreillä on jonkinlainen suhde ....m' sanoin, et no eikös mulla oo niinku jonkin moinen suhde vai oonko ihan erehtynyt ....tuumas ettei nyt tarkota meidän suhdetta .......no mä tuumasin, et ai jaa, et mikäköhän tutkimus tuokin on, ku naisvaltasesta alasta puhutaan, et kuksiiko kaikki hoitajat muutamaa lääkäriä vai ihanko naiset keskenäänAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai niinkusta minkä takiaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies sanoi mulle et ne oli työkaverin kans kuunnellu radiota ja on aika huolissaan kyl minusta
kohta on vähän lisää noita hampaita kurkus :kieh: ....tääl on nykyään kuule aikataulut koska tullaan, säännöllisesti ja aika on 20.30...niih :|Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:kieh: :kieh: natkuti natkuti.......niih ja moi nyt kuiteskin :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kohta on vähän lisää noita hampaita kurkus :kieh: ....tääl on nykyään kuule aikataulut koska tullaan, säännöllisesti ja aika on 20.30...niih :|Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no kun uutisis oli tullut et lähes kaikilla sairaanhoitajilla ja lääkäreillä on jonkinlainen suhde ....m' sanoin, et no eikös mulla oo niinku jonkin moinen suhde vai oonko ihan erehtynyt ....tuumas ettei nyt tarkota meidän suhdetta .......no mä tuumasin, et ai jaa, et mikäköhän tutkimus tuokin on, ku naisvaltasesta alasta puhutaan, et kuksiiko kaikki hoitajat muutamaa lääkäriä vai ihanko naiset keskenäänAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai niinkusta minkä takiaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies sanoi mulle et ne oli työkaverin kans kuunnellu radiota ja on aika huolissaan kyl minusta
nyt se jo natkuttaa hampuja ite irtiAlkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä::kieh: :kieh: natkuti natkuti.......niih ja moi nyt kuiteskin :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kohta on vähän lisää noita hampaita kurkus :kieh: ....tääl on nykyään kuule aikataulut koska tullaan, säännöllisesti ja aika on 20.30...niih :|Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
ja nyt kuule natkuti natkuti sitten huomen oot ajois paikalla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä::kieh: :kieh: natkuti natkuti.......niih ja moi nyt kuiteskin :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kohta on vähän lisää noita hampaita kurkus :kieh: ....tääl on nykyään kuule aikataulut koska tullaan, säännöllisesti ja aika on 20.30...niih :|Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt kuule natkuti natkuti sitten huomen oot ajois paikalla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä::kieh: :kieh: natkuti natkuti.......niih ja moi nyt kuiteskin :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kohta on vähän lisää noita hampaita kurkus :kieh: ....tääl on nykyään kuule aikataulut koska tullaan, säännöllisesti ja aika on 20.30...niih :|Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä: