miks sie miut laitat hoitoo,ukkoha sitä kattoo en todellakaa mie. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:totta joka sana...vaik en oo kyl sarjaa katsonut....mikä taas ei taida olla sulle mikään iso yllätysAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mies o seonnu,siis iha oikeesti...se on ruvennu kattomaa hovimäkee... sehä on iha pöljä sarja.
juu...hoitoon sut tarttis saada ja äkkiä :/
ai katos...iski virkainto päälle...hoitoon vaan koko perhe ja kumminkaimat ja kaimojen kummit kans :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miks sie miut laitat hoitoo,ukkoha sitä kattoo en todellakaa mie. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:totta joka sana...vaik en oo kyl sarjaa katsonut....mikä taas ei taida olla sulle mikään iso yllätysAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mies o seonnu,siis iha oikeesti...se on ruvennu kattomaa hovimäkee... sehä on iha pöljä sarja.
perhana siun kaa...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai katos...iski virkainto päälle...hoitoon vaan koko perhe ja kumminkaimat ja kaimojen kummit kans :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miks sie miut laitat hoitoo,ukkoha sitä kattoo en todellakaa mie. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:totta joka sana...vaik en oo kyl sarjaa katsonut....mikä taas ei taida olla sulle mikään iso yllätysAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mies o seonnu,siis iha oikeesti...se on ruvennu kattomaa hovimäkee... sehä on iha pöljä sarja.
taitaa olla vähä jokahisel väsymystä ilmas. miekii oon nukkunu aika vähäsen siihen nähen mitä pitäs olla.vaik mie tääl häippäsen viimestää kympiltä,ei se tosiaankaa tarkota sitä että ymmärtäsin mennä ajois nukkumaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä oon ihan väsy ja puhki ja luen näit juttui miten sattuu vissiin
koskakohan työntekoonki tottuu...pitäiskö alkaa kiukkuu pomolle huomen ku kerran tyttökin rähjääAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taitaa olla vähä jokahisel väsymystä ilmas. miekii oon nukkunu aika vähäsen siihen nähen mitä pitäs olla.vaik mie tääl häippäsen viimestää kympiltä,ei se tosiaankaa tarkota sitä että ymmärtäsin mennä ajois nukkumaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä oon ihan väsy ja puhki ja luen näit juttui miten sattuu vissiin
voitha sie kokeilla ja kattoo mitä se tuumaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:koskakohan työntekoonki tottuu...pitäiskö alkaa kiukkuu pomolle huomen ku kerran tyttökin rähjääAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taitaa olla vähä jokahisel väsymystä ilmas. miekii oon nukkunu aika vähäsen siihen nähen mitä pitäs olla.vaik mie tääl häippäsen viimestää kympiltä,ei se tosiaankaa tarkota sitä että ymmärtäsin mennä ajois nukkumaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä oon ihan väsy ja puhki ja luen näit juttui miten sattuu vissiin
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perkeleen service unavailable... :kieh: :kieh: :kieh:
mut jos mä en kuiteskaan uskallaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voitha sie kokeilla ja kattoo mitä se tuumaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:koskakohan työntekoonki tottuu...pitäiskö alkaa kiukkuu pomolle huomen ku kerran tyttökin rähjääAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taitaa olla vähä jokahisel väsymystä ilmas. miekii oon nukkunu aika vähäsen siihen nähen mitä pitäs olla.vaik mie tääl häippäsen viimestää kympiltä,ei se tosiaankaa tarkota sitä että ymmärtäsin mennä ajois nukkumaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä oon ihan väsy ja puhki ja luen näit juttui miten sattuu vissiin
ehkä ja siul on sit vaa pelkkä rakkaus...vai? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perkeleen service unavailable... :kieh: :kieh: :kieh:
sul on ihan selvästi sellanen viha-rakkaussuhde service U:hun :kieh: :heart:
kokeile sit mieluummi vaiks parin kuukauven päästä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mut jos mä en kuiteskaan uskallaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voitha sie kokeilla ja kattoo mitä se tuumaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:koskakohan työntekoonki tottuu...pitäiskö alkaa kiukkuu pomolle huomen ku kerran tyttökin rähjääAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taitaa olla vähä jokahisel väsymystä ilmas. miekii oon nukkunu aika vähäsen siihen nähen mitä pitäs olla.vaik mie tääl häippäsen viimestää kympiltä,ei se tosiaankaa tarkota sitä että ymmärtäsin mennä ajois nukkumaa... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä oon ihan väsy ja puhki ja luen näit juttui miten sattuu vissiin
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ehkä ja siul on sit vaa pelkkä rakkaus...vai? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perkeleen service unavailable... :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mies o täkäpihal tupakal ja silet kuuluu kauhee nikottelu,ku sille tulee useesti hikka ku menee tupakille.
mut se ei vie siuta alvariisa pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ehkä ja siul on sit vaa pelkkä rakkaus...vai? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perkeleen service unavailable... :kieh: :kieh: :kieh:
ei ku mulle riittää toi mun oma ukko
sekin vielä :kieh: vois se kyl viedä useemmin ulos syömään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut se ei vie siuta alvariisa pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ehkä ja siul on sit vaa pelkkä rakkaus...vai? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perkeleen service unavailable... :kieh: :kieh: :kieh:
eli piä vaa servi ni pääset useemmi ulos.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sekin vielä :kieh: vois se kyl vidä uuseemmin ulos syömään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut se ei vie siuta alvariisa pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ehkä ja siul on sit vaa pelkkä rakkaus...vai? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perkeleen service unavailable... :kieh: :kieh: :kieh:
heippulit siullekki pulunen... :wave: hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave: