TheUnforgiven
kerrokerro!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Kerro :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pitäsköhän munki kertoa yks ihan pikku juttu
ja en ole pieniin päin :kieh:
kerrokerro!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Kerro :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pitäsköhän munki kertoa yks ihan pikku juttu
ja en ole pieniin päin :kieh:
no ehkä....ku lääkärikin tuumas et eihän siel sellasia suonia pitäis ollakkanAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siul on ihme taito löytää peppusuonet :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oon kaks kertaa nyt im. lääkettä antaessa osunut suoneen ...siis pakarassa .......ja kun laitat iv. kanyylia niin saat oikein etsiä suonta :/Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kuulkaas hoitsut...mä oon tehny kahtena viikonloppuna kyl ihan ihmeen
mä en oo moiseen ihmeeseen vielä pystynyt. Mut tuo suonien kaivelu on ikävän tuttua kyllä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:*kuiskaa* mul on synttärit tänään :saint:
No mutta sithän sie oot supertaitavaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no ehkä....ku lääkärikin tuumas et eihän siel sellasia suonia pitäis ollakkanAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siul on ihme taito löytää peppusuonet :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oon kaks kertaa nyt im. lääkettä antaessa osunut suoneen ...siis pakarassa .......ja kun laitat iv. kanyylia niin saat oikein etsiä suonta :/Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kuulkaas hoitsut...mä oon tehny kahtena viikonloppuna kyl ihan ihmeen
mä en oo moiseen ihmeeseen vielä pystynyt. Mut tuo suonien kaivelu on ikävän tuttua kyllä :kieh:
Hei sun heiluville :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Helloyy :wave:
:hug: :hug: hyvää yötä ja juot viinimarja mehuaAlkuperäinen kirjoittaja kukis:ihan vaa tulin sanomaa moro ja heippa...kurkku on kipee ja paska olo muuteki,väsyttää,paleltaa...hyvät yöt ja huomisee.
ou nou....paranemisia Kukis :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukis:ihan vaa tulin sanomaa moro ja heippa...kurkku on kipee ja paska olo muuteki,väsyttää,paleltaa...hyvät yöt ja huomisee.
:kieh: vaikka onkin synttärit vakkiksella ..niin onnea vakki :flower: :flower: niin se ei tarkota että tänne laitellaan näitä hasselhoffeja kun toisilta menee yöunet :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:paljon onnea vaan....paljon onnea vaan...paljon onnea vaccis paljon onnea vaan
Paaalooon onnea vaaan, paaaljon onneaaa vaaan, paaaaljon onneeeea vakkis, paaaljon onneeaaaa vaaanAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:*kuiskaa* mul on synttärit tänään :saint:
...kauniita unia, veneitä ja junia ja HASSELHOFFIN kuvia =)Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::kieh: vaikka onkin synttärit vakkiksella ..niin onnea vakki :flower: :flower: niin se ei tarkota että tänne laitellaan näitä hasselhoffeja kun toisilta menee yöunet :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:paljon onnea vaan....paljon onnea vaan...paljon onnea vaccis paljon onnea vaan
niin on.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kattokaa....ORKKUHAN siinä
Voi mikä kultamurunen orkut on aivan ihania...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kattokaa....ORKKUHAN siinä
Orkkuko se sinnuu naurattaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
joo orkkuAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Orkkuko se sinnuu naurattaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
jaahas.....vai et semmostaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joo orkkuAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Orkkuko se sinnuu naurattaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
:kieh: :kieh: :kieh: kattelee kuiteskin jotain luonto orkku ohjelmaa .....juu....öitä vaan :saint: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä painu tonne töllön ääreen hetkeksi....joten good night :wave: :heart: :hug: :heart: