no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
kuinka paljon halvemmalla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
Tanskasta saa halvemmalla
http://www.idat.dk/index_GB.htmlAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:kuinka paljon halvemmalla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
kerrokerrokerrokerrokerroAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:öö.öö.öö..arvatkaapa mitä
:saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kerrokerrokerrokerrokerroAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:öö.öö.öö..arvatkaapa mitä
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:http://www.idat.dk/index_GB.htmlAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:kuinka paljon halvemmalla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
:kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
Oolrait.....täytyy kurkata....mie tilasin vaan yhdet shortsit, t-paidan ja housut :saint: .....siis keltasesta ketusta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:http://www.idat.dk/index_GB.htmlAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:kuinka paljon halvemmalla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
niin ja 100 tanskan kruunua on noin 13?
en uskalla vielä..sanotaanko että n viikon päästä kerron tämä ei ole mikään maailmanloppu asiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
eiku pitää kertoa ku aloitit jo :kieh: :kieh:
Mun pitääkin käydä keltaisessa ketussa Merituulessa ku on asiaa siihen merituulen kodin1:seenkinAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Oolrait.....täytyy kurkata....mie tilasin vaan yhdet shortsit, t-paidan ja housut :saint: .....siis keltasesta ketusta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:http://www.idat.dk/index_GB.htmlAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:kuinka paljon halvemmalla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
|O |O |O |O |O ei ku nyt kerrot tai mä menetän yöunet ja se on sitten sun syytä :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:en uskalla vielä..sanotaanko että n viikon päästä kerron tämä ei ole mikään maailmanloppu asiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
no etkä menetä..Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O ei ku nyt kerrot tai mä menetän yöunet ja se on sitten sun syytä :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:en uskalla vielä..sanotaanko että n viikon päästä kerron tämä ei ole mikään maailmanloppu asiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
:kieh: just muuttu maailman lopun asiaks ku myö uteliaat apinat ei pysytä nyt nahoissaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:en uskalla vielä..sanotaanko että n viikon päästä kerron tämä ei ole mikään maailmanloppu asiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
Ja pistä ukon kortti vinkumaan ja KOVAA :kieh: :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun pitääkin käydä keltaisessa ketussa Merituulessa ku on asiaa siihen merituulen kodin1:seenkinAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Oolrait.....täytyy kurkata....mie tilasin vaan yhdet shortsit, t-paidan ja housut :saint: .....siis keltasesta ketusta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:http://www.idat.dk/index_GB.htmlAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:kuinka paljon halvemmalla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.
ootteko muuten huomannu että kiva kesä kun sataa kokoajan..ärsyttävää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::kieh: just muuttu maailman lopun asiaks ku myö uteliaat apinat ei pysytä nyt nahoissaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:en uskalla vielä..sanotaanko että n viikon päästä kerron tämä ei ole mikään maailmanloppu asiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
menetin jo ...ja jos mä en voi nukkua niin sitten saat luvan valvoa mun kanssa koko yön tääl palstalla :/ :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no etkä menetä..Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O ei ku nyt kerrot tai mä menetän yöunet ja se on sitten sun syytä :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:en uskalla vielä..sanotaanko että n viikon päästä kerron tämä ei ole mikään maailmanloppu asiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Tai kerron sitten myöhemmin kun tiedän paremmin
:kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Ja pistä ukon kortti vinkumaan ja KOVAA :kieh: :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun pitääkin käydä keltaisessa ketussa Merituulessa ku on asiaa siihen merituulen kodin1:seenkinAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Oolrait.....täytyy kurkata....mie tilasin vaan yhdet shortsit, t-paidan ja housut :saint: .....siis keltasesta ketusta...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:http://www.idat.dk/index_GB.htmlAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:kuinka paljon halvemmalla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:no miks sielt tanskasta asti ku saahan niit täält suomestakin......just nimittäin eilen tilaisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun niin tekis mieli tilata Tanskasta IdaT:n vaatteita kakruille...vaan kun olisi rahaa niitä ihanuuksia ostaa.