no tuota.....jospa yrittäisit ottaa sen roskan pois ja nukkumista voisin suositella väsymykseen......Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mua väsyttää ja silmässä on roska :/
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:no tuota.....jospa yrittäisit ottaa sen roskan pois ja nukkumista voisin suositella väsymykseen......Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mua väsyttää ja silmässä on roska :/
öööööööö..........kai miun sit pitäis mennä sinne testiin.......sain mie siitä mensan nettitestistä 128 .......131 ois raja ja siin sanottiin että suosittelevat tulemaan siihen oikeaan testiin .......ja sit se nettitesti on niinku huijausta ja mie hölmö meen sinne ja saan oikeaksi tulokseksi 90 ja ne sanoo et urpoAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:no tuota.....jospa yrittäisit ottaa sen roskan pois ja nukkumista voisin suositella väsymykseen......Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mua väsyttää ja silmässä on roska :/
ootko harkinnut mensan jäsenyyttä ku tulee noin hyviä neuvoja
Siel oli kyl tosi halpoja vaatteita mut mie sain vaivoin kuiteskin itteni hillittyäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuli ostettua kakruille vähän vaatteita tuolta
http://linuslotta.com/fi/
collegehousutkin oli alle 3?
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:öööööööö..........kai miun sit pitäis mennä sinne testiin.......sain mie siitä mensan nettitestistä 128 .......131 ois raja ja siin sanottiin että suosittelevat tulemaan siihen oikeaan testiin .......ja sit se nettitesti on niinku huijausta ja mie hölmö meen sinne ja saan oikeaksi tulokseksi 90 ja ne sanoo et urpoAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:no tuota.....jospa yrittäisit ottaa sen roskan pois ja nukkumista voisin suositella väsymykseen......Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mua väsyttää ja silmässä on roska :/
ootko harkinnut mensan jäsenyyttä ku tulee noin hyviä neuvoja
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Siel oli kyl tosi halpoja vaatteita mut mie sain vaivoin kuiteskin itteni hillittyäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuli ostettua kakruille vähän vaatteita tuolta
Hienoa et urpo ja turpo sai pöksyjäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Siel oli kyl tosi halpoja vaatteita mut mie sain vaivoin kuiteskin itteni hillittyäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuli ostettua kakruille vähän vaatteita tuolta
Mun oli tällä kertaa ihan oikea pakko ostaa ku ei noilla mun kakruparoilla ole edes collegehousuja päiväkotiin ku ei niitä espanjassa käytetä oikeastaan lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Hienoa et urpo ja turpo sai pöksyjäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Siel oli kyl tosi halpoja vaatteita mut mie sain vaivoin kuiteskin itteni hillittyäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuli ostettua kakruille vähän vaatteita tuolta
Mun oli tällä kertaa ihan oikea pakko ostaa ku ei noilla mun kakruparoilla ole edes collegehousuja päiväkotiin ku ei niitä espanjassa käytetä oikeastaan lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Hienoa et urpo ja turpo sai pöksyjäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Siel oli kyl tosi halpoja vaatteita mut mie sain vaivoin kuiteskin itteni hillittyäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuli ostettua kakruille vähän vaatteita tuolta
ei tarvii munasillaan kulkea
ihana.....kumpi oli asialla urpo vai turpoAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun pienin kyl oli tänään ulkona munasillaan ku hälle tuli kesken pihaleikkien pissahätä ja tietty kauhea kiirus potalle. Poika rupes riisuu pöksyjä jo ulkona ajansäästämisen takia varmaankin. Siinä se sitten viipotti housut kintuissa kotiovelle
urpohan seAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:ihana.....kumpi oli asialla urpo vai turpoAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun pienin kyl oli tänään ulkona munasillaan ku hälle tuli kesken pihaleikkien pissahätä ja tietty kauhea kiirus potalle. Poika rupes riisuu pöksyjä jo ulkona ajansäästämisen takia varmaankin. Siinä se sitten viipotti housut kintuissa kotiovelle
Niin mie melkein aattelinkinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:urpohan seAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:ihana.....kumpi oli asialla urpo vai turpoAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun pienin kyl oli tänään ulkona munasillaan ku hälle tuli kesken pihaleikkien pissahätä ja tietty kauhea kiirus potalle. Poika rupes riisuu pöksyjä jo ulkona ajansäästämisen takia varmaankin. Siinä se sitten viipotti housut kintuissa kotiovelle
Kyl sie oot fiksu....siis tuommonen suunnaton suunnitelma :saint: .....hyvää yötä ja siullekkin ihkuja unia :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nyt kyl kuules aattelin sellasta että vois mennä peseen hampaat ja käydä pissalla ja kömpiä nukkumaan....eikös kuulostakin hienolta idealta
joten öitä ja ihkuja unia =) :hug: :heart: :wave:
mitäs miulle,tää flunssa kiusaa edelleen tosin ehkä hiukan näyttäs laantumisen merkkejä...vihdoinkin.ja just eile päätettii et ehkä mennää perjantaina käymää meijen porukoitten mökillä.olikos ne siun synttärit tänää?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kukis, mitäs siulle näin juhannuksen lähestyessä?
no höh, nuo flunssat kyllä pitäis kieltää laissa, ainaskin näin kesäsin. Toivottavasti se nyt alkais helpottaan. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs miulle,tää flunssa kiusaa edelleen tosin ehkä hiukan näyttäs laantumisen merkkejä...vihdoinkin.ja just eile päätettii et ehkä mennää perjantaina käymää meijen porukoitten mökillä.olikos ne siun synttärit tänää?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kukis, mitäs siulle näin juhannuksen lähestyessä?
ai ne on vast sillo,mut vinkkaaha sit et tietää kajauttaa oikeena päivänä siulle onnittelulaulun.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:no höh, nuo flunssat kyllä pitäis kieltää laissa, ainaskin näin kesäsin. Toivottavasti se nyt alkais helpottaan. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs miulle,tää flunssa kiusaa edelleen tosin ehkä hiukan näyttäs laantumisen merkkejä...vihdoinkin.ja just eile päätettii et ehkä mennää perjantaina käymää meijen porukoitten mökillä.olikos ne siun synttärit tänää?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kukis, mitäs siulle näin juhannuksen lähestyessä?
Ne miun syntsät on vasta heinäkuun alussa, sain vaan tuon fillarin "pikkasen" etukäteen.
Kuulostaa kivalta jussisuunnitelmalta Meillä ei oo vielä haisuakaan että mitä tehdään, sateita se vissiin on tälle suunnalle lupaillut