moro Kukis ja KivisAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tulihan se maikki :wave:
:attn: huomasitko maijis?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:muutes meije esikoine pääs sinne hakemaasa opiskelupaikkaa... :'( onnellinen oon tytön puolest,mut se tarkottaa sitä että se muuttaa poies kotonta ja tulee vaa viikonlopuiks kotii...
Hienoa, että otettiin tosissaan. Toivotaan et sit helpottaa :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ainiin ja tänän tuli sairaalasta lappu et tyttö on suoraan leikkausjonossa ettei mitään arviointeja ensin
tuol ois kaikkii herkkujaki... karkkii,sipsii,hod rottei...piparii,kääretorttuu...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niin olis mullakinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul ois nälkä...
Kääk.....siult lentää siis yks pesästä pois :/ :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::attn: huomasitko maijis?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:muutes meije esikoine pääs sinne hakemaasa opiskelupaikkaa... :'( onnellinen oon tytön puolest,mut se tarkottaa sitä että se muuttaa poies kotonta ja tulee vaa viikonlopuiks kotii...
Tuun ihan kohtaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuol ois kaikkii herkkujaki... karkkii,sipsii,hod rottei...piparii,kääretorttuu...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niin olis mullakinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul ois nälkä...
nii...outoo ku oon ilone,mut sit oon vähä surullineki...sit se varmaa iskee vast iha oikeest ku se koulu alkaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Kääk.....siult lentää siis yks pesästä pois :/ :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::attn: huomasitko maijis?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:muutes meije esikoine pääs sinne hakemaasa opiskelupaikkaa... :'( onnellinen oon tytön puolest,mut se tarkottaa sitä että se muuttaa poies kotonta ja tulee vaa viikonlopuiks kotii...
sanoi putkonen......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hetkonen...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuol ois kaikkii herkkujaki... karkkii,sipsii,hod rottei...piparii,kääretorttuu...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niin olis mullakinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul ois nälkä...
ja pieraisi puhelimeenAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:sanoi putkonen......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hetkonen...
oonks mie teillä.....mie vähän mietinkin et mis mie oon :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se taitaa lepattaa siipiä mein olohuoneessa eikä tajua lentää ovesta ulosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja perhostakaan en oo aikoihin nähny, kun oon jo mennyt ku hää on tullut, joten terkkuja mayija perhoselle :wave: :wave: ....nyt meen :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja pieraisi puhelimeenAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:sanoi putkonen......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hetkonen...
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja pieraisi puhelimeenAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:sanoi putkonen......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hetkonen...
hyvältä kuulostaa,mie en vaa ymmärrä mennä ottamaa sitä syötävää...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuol ois kaikkii herkkujaki... karkkii,sipsii,hod rottei...piparii,kääretorttuu...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niin olis mullakinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul ois nälkä...
tääl olis leipää, juustoa, kurkkua, tomaattia, paprikaa...vaik pitäis olla suklaata suklaata suklaata suklaata :/
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:oonks mie teillä.....mie vähän mietinkin et mis mie oon :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se taitaa lepattaa siipiä mein olohuoneessa eikä tajua lentää ovesta ulosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja perhostakaan en oo aikoihin nähny, kun oon jo mennyt ku hää on tullut, joten terkkuja mayija perhoselle :wave: :wave: ....nyt meen :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miun pitää kyl ruveta iha justiisa lopettelemaa,ku rakas mieheni haluu tulla kattomaa tota tyhmää jalkkista tänne makkarii ja miuta taas se ei kiinnosta...joten luovutan ja meen olkkarii...siis iha kohta.
unelmatorttu,kaakao,valkosel täytteel...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Kääretorttu ois kyl nyt kova sana mitäs siin Kukiksen tortussa on täytteenä :saint:
nii on,kiellä sitä menemäst.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukko menee keskiviikkona firman bileisiin...tää on väärin ja epäreilua :/ :/