Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
...solo una cervezaAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siis mitä.....Kivis kittaa olutta
Kuulostaa hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...solo una cervezaAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siis mitä.....Kivis kittaa olutta
pakko kait se on paljastaa suurelle maailmalle...ku totuus on se että synnytyksen yhteydessä valuu muutakin ulos ku vauva ja istukka...meinaan tuolta yliskammarista...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Kuulostaa hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...solo una cervezaAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siis mitä.....Kivis kittaa olutta
Ja kolmen mukulan jälkeenkö sinne ei enää jää mitäänAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pakko kait se on paljastaa suurelle maailmalle...ku totuus on se että synnytyksen yhteydessä valuu muutakin ulos ku vauva ja istukka...meinaan tuolta yliskammarista...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
pelkät hämähäkin seitit vaan ja pari pölypalleroa...ja oon kuules käynyt aivojen TT-kuvissa ja magneettikuvissa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Ja kolmen mukulan jälkeenkö sinne ei enää jää mitäänAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pakko kait se on paljastaa suurelle maailmalle...ku totuus on se että synnytyksen yhteydessä valuu muutakin ulos ku vauva ja istukka...meinaan tuolta yliskammarista...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
meidän lapsiluku tais sit olla täs :snotty: :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pelkät hämähäkin seitit vaan ja pari pölypalleroa...ja oon kuules käynyt aivojen TT-kuvissa ja magneettikuvissa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Ja kolmen mukulan jälkeenkö sinne ei enää jää mitäänAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pakko kait se on paljastaa suurelle maailmalle...ku totuus on se että synnytyksen yhteydessä valuu muutakin ulos ku vauva ja istukka...meinaan tuolta yliskammarista...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:meidän lapsiluku tais sit olla täs :snotty: :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pelkät hämähäkin seitit vaan ja pari pölypalleroa...ja oon kuules käynyt aivojen TT-kuvissa ja magneettikuvissa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Ja kolmen mukulan jälkeenkö sinne ei enää jää mitäänAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pakko kait se on paljastaa suurelle maailmalle...ku totuus on se että synnytyksen yhteydessä valuu muutakin ulos ku vauva ja istukka...meinaan tuolta yliskammarista...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
...pitkään se masiina etti ja lopulta löytyi....Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siis niinku oikeesti mitä siel magneettikuvis näky.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Jokos sie oot ollu muuten hanipöön kanssa siellä luontoretkellä :kieh:
Tänne sekaan vaan.....tääl meit pyörii jos ketäkin ja kunhan vaan höpötellään..... :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mie Ihte:En o ennen laittanu näihin ketjuntappajiin mitään ja tyhmänä tässä, että onko siis tarkoituksena vaan jatkaa ketjua niin pitkälle, kun vaan juttua riittää?...
|O |O |O |O no onhan siul sit viel aivot.....huijari :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...pitkään se masiina etti ja lopulta löytyi....Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siis niinku oikeesti mitä siel magneettikuvis näky.... :/
....aivot
Poissuljettiin kasvaimet ja tukokset. =)
eiku se hämppisseitti oli naamioitunut aivoiksi tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:|O |O |O |O no onhan siul sit viel aivot.....huijari :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...pitkään se masiina etti ja lopulta löytyi....Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siis niinku oikeesti mitä siel magneettikuvis näky.... :/
....aivot
:hug: :hug: :hug: voi vatun taudit....vois ees kesäks jättää rauhaan.....ja menee hyvät treffit hanipöön kans ihan ketulleen :kieh: :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Jokos sie oot ollu muuten hanipöön kanssa siellä luontoretkellä :kieh:
ei olla oltu ku tuli meille se oksutauti tähän väliin ja nyt heti perään kakruille iski räkätauti :/ :/
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eiku se hämppisseitti oli naamioitunut aivoiksi tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:|O |O |O |O no onhan siul sit viel aivot.....huijari :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...pitkään se masiina etti ja lopulta löytyi....Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:siis niinku oikeesti mitä siel magneettikuvis näky.... :/
....aivot
juttua riittää loputtomiin ja ihan laidasta laitaan...mukaan vain kaikki halukkaat :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Tänne sekaan vaan.....tääl meit pyörii jos ketäkin ja kunhan vaan höpötellään..... :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mie Ihte:En o ennen laittanu näihin ketjuntappajiin mitään ja tyhmänä tässä, että onko siis tarkoituksena vaan jatkaa ketjua niin pitkälle, kun vaan juttua riittää?...
nii justiinsa ja sitten se on kuiteskin kesälomalla ku tääl ollaan terveinä :/Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi::hug: :hug: :hug: voi vatun taudit....vois ees kesäks jättää rauhaan.....ja menee hyvät treffit hanipöön kans ihan ketulleen :kieh: :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Jokos sie oot ollu muuten hanipöön kanssa siellä luontoretkellä :kieh:
ei olla oltu ku tuli meille se oksutauti tähän väliin ja nyt heti perään kakruille iski räkätauti :/ :/
Se on hanipöön parempi toimittaa siulle kesämökkinsä osoiteAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa ja sitten se on kuiteskin kesälomalla ku tääl ollaan terveinä :/Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi::hug: :hug: :hug: voi vatun taudit....vois ees kesäks jättää rauhaan.....ja menee hyvät treffit hanipöön kans ihan ketulleen :kieh: :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Jokos sie oot ollu muuten hanipöön kanssa siellä luontoretkellä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Se on hanipöön parempi toimittaa siulle kesämökkinsä osoiteAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa ja sitten se on kuiteskin kesälomalla ku tääl ollaan terveinä :/Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi::hug: :hug: :hug: voi vatun taudit....vois ees kesäks jättää rauhaan.....ja menee hyvät treffit hanipöön kans ihan ketulleen :kieh: :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Jokos sie oot ollu muuten hanipöön kanssa siellä luontoretkellä :kieh:
No miusta tuntuu että miulla ei oo enää kahden mukulan jälkeen mitään jälellä, mitäköhän sitten jos meille joskus kolmaskin tulee, valuukohan miun pääkin pois?Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Ja kolmen mukulan jälkeenkö sinne ei enää jää mitäänAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pakko kait se on paljastaa suurelle maailmalle...ku totuus on se että synnytyksen yhteydessä valuu muutakin ulos ku vauva ja istukka...meinaan tuolta yliskammarista...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vielä mensan jäsenyyski...wautsi...mä oon ihan otettu...varsinkin ku mun aivot on valunu viemäriin jo vuonna miekka ja kivi :xmas:
Niih.....ja visan, mastercardin ja dinersin numerot :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Se on hanipöön parempi toimittaa siulle kesämökkinsä osoiteAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nii justiinsa ja sitten se on kuiteskin kesälomalla ku tääl ollaan terveinä :/Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi::hug: :hug: :hug: voi vatun taudit....vois ees kesäks jättää rauhaan.....ja menee hyvät treffit hanipöön kans ihan ketulleen :kieh: :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Jokos sie oot ollu muuten hanipöön kanssa siellä luontoretkellä :kieh:
ja luksusjahdin laituripaikka kans ja kaikki lomaosakepaikat :kieh: