kyl mä sen tiesinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:urpo,mie tarkotin siuta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jaahas ja mitäs siellä oikein ukkos meinaa?mykkäkouluako?
kyl mä sen tiesinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:urpo,mie tarkotin siuta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jaahas ja mitäs siellä oikein ukkos meinaa?mykkäkouluako?
etkä tienny...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kyl mä sen tiesinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:urpo,mie tarkotin siuta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jaahas ja mitäs siellä oikein ukkos meinaa?mykkäkouluako?
sorkke kävin tuol.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja kukas nyt on suu kiinni :kieh:
ihan hyvin.....siivosin tänään oikein kunnolla :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meinasin laittaa aamupäiväl siulle tekstarii,et miten se siu massu jakselee?
mä oon nyt pudottanut painoa yhteensä 11kgAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvaa mitä?
tosi hienoa...wau. :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon nyt pudottanut painoa yhteensä 11kgAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvaa mitä?
kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tosi hienoa...wau. :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon nyt pudottanut painoa yhteensä 11kgAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvaa mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä tein siivouksen jälkeen punnerruksia ja vatsalihaksia ja arvaa tuliko tupla paino, kun hurris riekku päällä
:hug: koita ensin hyvin parantua.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taas toivosin että tää flunssa menis nopsaa ohitte,ni pääsis taas liikunnan parii.
kovast yritän,mut ku tätä räkää vaa tuntuu riittävä...ja mies sano tänää et puhu kunnolla,mie karjasin tai ainaki yritin et niihä mie puhunki...vaik se olkii sellasta ininää... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::hug: koita ensin hyvin parantua.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taas toivosin että tää flunssa menis nopsaa ohitte,ni pääsis taas liikunnan parii.
hip hurraa,jippiaijee,oukki doukki,kikkelis kokkelis,jihaa...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies on nyt sitä mieltä et sen kans pitäis illalla harrastaa vaaka mamboa.....no niih :ashamed:
oisit laulanut sen ihku puppeli-halilauluAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kovast yritän,mut ku tätä räkää vaa tuntuu riittävä...ja mies sano tänää et puhu kunnolla,mie karjasin tai ainaki yritin et niihä mie puhunki...vaik se olkii sellasta ininää... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::hug: koita ensin hyvin parantua.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taas toivosin että tää flunssa menis nopsaa ohitte,ni pääsis taas liikunnan parii.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hip hurraa,jippiaijee,oukki doukki,kikkelis kokkelis,jihaa...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies on nyt sitä mieltä et sen kans pitäis illalla harrastaa vaaka mamboa.....no niih :ashamed:
nii ois pitänt,ku kerra ääniki on melko samanlaine...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oisit laulanut sen ihku puppeli-halilauluAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kovast yritän,mut ku tätä räkää vaa tuntuu riittävä...ja mies sano tänää et puhu kunnolla,mie karjasin tai ainaki yritin et niihä mie puhunki...vaik se olkii sellasta ininää... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::hug: koita ensin hyvin parantua.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taas toivosin että tää flunssa menis nopsaa ohitte,ni pääsis taas liikunnan parii.