sitä ei väsytä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tuo apina ei nuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: :kieh:
sitä ei väsytä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tuo apina ei nuku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: :kieh:
oliko hyvä,mie oottelen et tulee dvd:lleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen kattoos leffAS sinkkuelämää
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sillo ku laitoit miu tytölle sen onnittelu kuvan,ni tyttö viel nukkumaa käyvessäki sano et "kyllä se siun kaveri pikkis ol kiva ku laitto sen ihanan kuvan."
oli, sellanen hyvän tuulen hömpä leffaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oliko hyvä,mie oottelen et tulee dvd:lleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen kattoos leffAS sinkkuelämää
eli kandee sit vissii hommata ku tulee myyntii.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oli, sellanen hyvän tuulen hömpä leffaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oliko hyvä,mie oottelen et tulee dvd:lleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen kattoos leffAS sinkkuelämää
unilelut on kivoja heiteltäviä...sie et vaa tajuu sitä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt tulee hurrikselle tupen rapinat, jos viel yksin nalle tuolta sängystä lentää :kieh: :kieh:
VAU!!!!!!!!!!!!!!!mitäs ajattelit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on yön yli kestävä vapaa... mies läks lasten kaa yökylää siskosa miehen ja niitte lasten kaa.
niistän nenää ja hoilaan äänellä joka meinaa hävitä ja välil kuuluu vaa sellast pihinää...en kyl tee yhtää mitää muuta ku oon vaa ja mässään...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:VAU!!!!!!!!!!!!!!!mitäs ajattelit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on yön yli kestävä vapaa... mies läks lasten kaa yökylää siskosa miehen ja niitte lasten kaa.
kannattaa =)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eli kandee sit vissii hommata ku tulee myyntii.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oli, sellanen hyvän tuulen hömpä leffaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oliko hyvä,mie oottelen et tulee dvd:lleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen kattoos leffAS sinkkuelämää
vähä mä oon kade :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niistän nenää ja hoilaan äänellä joka meinaa hävitä ja välil kuuluu vaa sellast pihinää...en kyl tee yhtää mitää muuta ku oon vaa ja mässään...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:VAU!!!!!!!!!!!!!!!mitäs ajattelit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on yön yli kestävä vapaa... mies läks lasten kaa yökylää siskosa miehen ja niitte lasten kaa.
vähä mä oon kade :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niistän nenää ja hoilaan äänellä joka meinaa hävitä ja välil kuuluu vaa sellast pihinää...en kyl tee yhtää mitää muuta ku oon vaa ja mässään...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:VAU!!!!!!!!!!!!!!!mitäs ajattelit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on yön yli kestävä vapaa... mies läks lasten kaa yökylää siskosa miehen ja niitte lasten kaa.
siis kummasta miun rään erityksest vai häviäväst äänest... hauskan kuulosta ku nauraa ...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:vähä mä oon kade :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niistän nenää ja hoilaan äänellä joka meinaa hävitä ja välil kuuluu vaa sellast pihinää...en kyl tee yhtää mitää muuta ku oon vaa ja mässään...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:VAU!!!!!!!!!!!!!!!mitäs ajattelit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on yön yli kestävä vapaa... mies läks lasten kaa yökylää siskosa miehen ja niitte lasten kaa.
:hug: :hug: :hug: tyhmä massu.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ai tätä mun masua :/
jee,hyvä poitsu. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:HURRIS NUKKUU!!!!!!!!!!!!! B)