niin ja hurris ei nukkunut viime yönä juurikaan :/ nokka vuotaa sillä ja yskittää...krovia välistä hinkkaa....joten käyn näyttääs, et oisko korvat :/
niin ja välis möllöttää aurinko....mut kylmä on....laitoin takkaan valkian :|Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::| :kieh: ..........................tääl välillä tulee lumi tolloja :kieh: ....eilen yli 20c ja tänään 3c :kieh:
moro unfori :wave: kylhä mie oon taas mie.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
mitäs kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
Itseasiassa hyvää.. pitkästä aikaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mitäs kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
ehottomast pitäs olla...tuoha on iha älytöntä loikkimista. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oiskohan jossain jokin laki joka estää liian hyppäämisen :/ ....hurriksen kans päivällä siel lekuris...sielt kotiin ja hurris nukkuu....puupinolle klapeja pienii....hurris heräs...apteekkiin hakee hurriksen lääkket....ruoka kauppaan....katsastus asemalle...kotiin....ruoan laitto....pojan jalkkis harkat ja mä olin sen ajan kuntosalilla...kotiin...suihkuun...syömään...hurris nukkuu ja nyt tässä :|
asutko nyt tytön kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Itseasiassa hyvää.. pitkästä aikaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mitäs kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
eli tänää on tietty ollu joku esikoitten kiukku päivä iästä viis. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja kukis...jos sun esikoinen on tänään ollu :kieh: ...niin on meidänkin esikoinen :kieh:
kiva kuulla.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Itseasiassa hyvää.. pitkästä aikaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mitäs kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: hellurei pitkästä aikaa..moi pikkis..huittis..ja ai kukiskin on taas kukis
mä aattelinkin, et musta tulee kohta pupu :| :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ehottomast pitäs olla...tuoha on iha älytöntä loikkimista. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oiskohan jossain jokin laki joka estää liian hyppäämisen :/ ....hurriksen kans päivällä siel lekuris...sielt kotiin ja hurris nukkuu....puupinolle klapeja pienii....hurris heräs...apteekkiin hakee hurriksen lääkket....ruoka kauppaan....katsastus asemalle...kotiin....ruoan laitto....pojan jalkkis harkat ja mä olin sen ajan kuntosalilla...kotiin...suihkuun...syömään...hurris nukkuu ja nyt tässä :|
kylläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eli tänää on tietty ollu joku esikoitten kiukku päivä iästä viis. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja kukis...jos sun esikoinen on tänään ollu :kieh: ...niin on meidänkin esikoinen :kieh: