KETJUNTAPPAJAT osa 13

no nii,nyt on tää meijen kone käynt lääkäril ja hää o kunnos nytte. :D ei masiina meinaan käynnistyny tänää ollekaa,ni mies käytti hänt tohtoris. :D
mie en oo kovi paljoo nukkunu kahtee yöhö ja nyt on kuula iha töttöröö...oma vika mitäs tuijotan telkkua nii kaua. :/ :kieh:
ja tuo miu rakas esikoine saap taas vaihteeks hermon kirraamaa aikast melkosest...se on varsin tullu isääsä ku on noi hemmetin urpo... :kieh:
eilen käytii miun vanhemmil ja iskä on menny vähä huonompaa suuntaa... :( mut ei siint sen enempää...
pitää mennä,tuun vaiks illemmal kattelemaa oisko joku tännekki eksyny. :wave:
 
oiskohan jossain jokin laki joka estää liian hyppäämisen :/ ....hurriksen kans päivällä siel lekuris...sielt kotiin ja hurris nukkuu....puupinolle klapeja pienii....hurris heräs...apteekkiin hakee hurriksen lääkket....ruoka kauppaan....katsastus asemalle...kotiin....ruoan laitto....pojan jalkkis harkat ja mä olin sen ajan kuntosalilla...kotiin...suihkuun...syömään...hurris nukkuu ja nyt tässä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
oiskohan jossain jokin laki joka estää liian hyppäämisen :/ ....hurriksen kans päivällä siel lekuris...sielt kotiin ja hurris nukkuu....puupinolle klapeja pienii....hurris heräs...apteekkiin hakee hurriksen lääkket....ruoka kauppaan....katsastus asemalle...kotiin....ruoan laitto....pojan jalkkis harkat ja mä olin sen ajan kuntosalilla...kotiin...suihkuun...syömään...hurris nukkuu ja nyt tässä :|
ehottomast pitäs olla...tuoha on iha älytöntä loikkimista. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
oiskohan jossain jokin laki joka estää liian hyppäämisen :/ ....hurriksen kans päivällä siel lekuris...sielt kotiin ja hurris nukkuu....puupinolle klapeja pienii....hurris heräs...apteekkiin hakee hurriksen lääkket....ruoka kauppaan....katsastus asemalle...kotiin....ruoan laitto....pojan jalkkis harkat ja mä olin sen ajan kuntosalilla...kotiin...suihkuun...syömään...hurris nukkuu ja nyt tässä :|
ehottomast pitäs olla...tuoha on iha älytöntä loikkimista. :/
mä aattelinkin, et musta tulee kohta pupu :| :/ :eek:
 

Yhteistyössä